AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Hei. Jeg lurer på om jeg kan sies å være på kanten i forhold til en hendelse. Vi var nylig en mix av kjærester, venner og venners venner på tur, med litt godt å drikke og alt som hører med. Første kvelden var jeg blant de tidligste i seng, mens flere av de andre (deriblant dama) ble sittende oppe og drikke videre. På natten våkner jeg av at dama er i gang med en blowjob på meg. Etter å ha kommet, sovner jeg igjen, og tenker i grunn ikke mer på det. Først på avreisedagen når alle klemmer hverandre og takker for denne gang, hvisker en av de nye jentene noe sånt til meg: "Det var forresten kjæresten din som kom til å nevne for oss jentene at hun liker å vekke deg ved å suge deg... Var det stor forskjell?" Før hun satt seg i bilen sin sendte hun meg et frekt blikk og slikket seg rundt munnen. Da forsto jeg at jeg hadde blitt lurt... Jeg klager forsåvidt ikke, men lurer på om det er uakseptabel oppførsel av meg ikke å innrømme dette hjemme? Innspill?Anonymous poster hash: b0479...a69
Mike Waters Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Tja.........hva syntes du selv? Om dama di hadde blitt slikket til orgasme av en mann i vennekretsen i den tro at det var deg - ville du likt å vite det? Endret 3. januar 2014 av Mike Waters
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Så... en av venninnene hennes gjorde det? Om man skal være politisk korrekt, regnes det vel som utroskap. Å ha mottatt oralsex av en annen enn kjæresten sin? Ja, jeg ville informert dama mi. Jo før, jo bedre.. Utsetter du det, vil hun jo lure på hvorfor du ikke sa noe. Anonymous poster hash: 0bfad...fcc
Sheltay Retrac Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Jeg tror jeg ville takket henne for blowjoben, og latet som jeg ikke visste at den ikke kom fra henne. Så finner hun ut uten at du blir stilt i et dårlig lys. 2
Fremmed fugl Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Så... en av venninnene hennes gjorde det? Om man skal være politisk korrekt, regnes det vel som utroskap. Å ha mottatt oralsex av en annen enn kjæresten sin? Ja, jeg ville informert dama mi. Jo før, jo bedre.. Utsetter du det, vil hun jo lure på hvorfor du ikke sa noe.Anonymous poster hash: 0bfad...fcc Hvis man skal være juridisk korrekt er dette voldtekt. Så dette er utenfor. 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Hvis man skal være juridisk korrekt er dette voldtekt. Så dette er utenfor. Seksuelt overgrep ja, men ikke voldtekt. Anonymous poster hash: ddb20...501
guttemann Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Seksuelt overgrep ja, men ikke voldtekt.Anonymous poster hash: ddb20...501 Feil. Juridisk sett er dette et brudd på straffeloven §192 1.ledd bokstav b, og klassifiseres som voldtekt. Jeg lukter forøvrig troll. Enhver noenlunde normal fyr sier da fra om sånt på vei hjem, i stedet for å lage en tråd om hendelsen, med mindre man har lyst på en gjentakelse av opplevelsen med samme dame senere eller har gode grunner for å la være - og da nevner man de selvfølgelig når man lager en slik tråd. Dette ble litt for usannsynlig. Får være måte på beslutningsvegring og tiltaksløshet, vel? Endret 3. januar 2014 av guttemann 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 [quote name="guttemann" post="13753850" timestamp=" med mindre man har lyst på en gjentakelse av opplevelsen med samme dame senere eller har gode grunner for å la være
Gorgonzola Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Hadde vært mye morsommere om du hadde startet en tråd på KG under Samliv og relasjoner med mulig overskrift: "Hjelp, trodde det var dama som sugde meg, så var det en annen - har jeg vært utro?" 1
guttemann Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Haha, vi VET jo hva svaret hade blitt. Så hadde noen skrevet den samme posten med en kvinne i hovedrollen etterpå, for å bevise et poeng...
Gjest Cartman Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Alle menn er svin! Ikke jeg. Jeg er miniGRIS
Gjest TheRighteous Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Seriøst? Selvfølgelig skal du si det? 1
Gjest Phteven Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Ikke jeg. Jeg er miniGRIS Griser er fine dyr. Jeg er en sparegris selv
Gjest Cartman Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 Griser er fine dyr. Jeg er en sparegris selv Gniergris med andre ord Bedre å være miniGRIS fordi miniGRISER er søte og snille, samt at de ikke blir spist av muslimer.
Julebrus Skrevet 3. januar 2014 #16 Skrevet 3. januar 2014 Hun kommer garantert til å finne ut av det uansett, hvis dette skjedde innenfor vennegjengen. Bedre at hun hører det fra deg nå rett etter at det har skjedd enn at hun hører det fra noen andre om en stund. Jeg hadde hvertfall blitt utrolig skuffet om typen min ikke hadde sagt ifra om noe sånt.
Gjest Awzm me Skrevet 3. januar 2014 #17 Skrevet 3. januar 2014 Hvis man skal være juridisk korrekt er dette voldtekt. Så dette er utenfor. Tenkte også at dette var voldtekt. Anmeld dama, ts
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå