AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg tror at jeg har fått soppinfeksjon i underlivet. Klør, og svir litt nedentlig. Har også litt kornete utflod. Er desverre også syk nå, så orker ikke å dra til apoteket med mindre jeg må. Men jeg har lest at noen har god effekt ved bruk av eddik. Er det noen som har prøvd dette? Funket det? Hvordan gjorde dere det? Har lest at det blandes med litt salt og vann. Noen setter seg i vannbad, noen dynker en klut med det, mens andre "sprøyter" det opp i underlivet. Men hvis jeg tar vannbad, hvor mye eddik skal oppi da? Og er det ment å gjøre i et badekar? Kan man vaske seg med intimsåpe etterpå (for å unngå eddiklukt)? Eller ødelegges alt da? Anonymous poster hash: f3ac0...d9d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Jøss, har aldri hørt om at man kan bruke Eddik i underlivet ved sopp, men Eddik er jo et universalt middel.... så hvorfor ikke... Anonymous poster hash: a198c...0bd
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Jeg bruker det, fungerer helt utrolig bra! Jeg blander 0,5 liter lunkent vann med 1 ts salt og 4 ss eddikk. Tar en plastikksprøyte å sprøyter det opp i skjeden og rundt klitoris og kjønnsleppene. Det kan svi litt i noen minutter. Men det er veldig effektivt. Jeg ville ikke ha vasket med noe annet etterpå. Tørk bare forsiktig så ikke trusa blir våt. Anonymous poster hash: 6e574...f26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå