AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Hei. Jeg er en jente som de siste månedene har slitt veldig med angst og depresjon. Jeg føler meg veldig alene og har det veldig vondt. Jeg føler meg nesten litt "dum" siden jeg egentlig ikke har en spesifikk grunn til at jeg er deprimert. Men jeg trenger hjelp. Jeg trenger noen som kan hjelpe meg å rydde opp i hodet mitt og finne ut hva og hvor dette kommer fra. Jeg har nå fått legen min til å skrive en henvisning for meg slik at jeg kan komme meg til en psykolog. Jeg har fått en hel liste med navn, men kjenner ikke til noen av psykologene. Er det noen som har noen anbefalinger? På forhånd, takk. Anonymous poster hash: b403f...7aa Anonymous poster hash: b403f...7aa
Ragg Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Kirsti Ohnstad på nesttun er veldig flink. Lang erfaring. Jeg fikk hvertfall god kjemi med henne og fikk bukt med min angst og depresjon. Har jo litt angst innimellom enda men kan fint leve med den. En jeg vil tilbake til hvis jeg har behov for det igjen. Jeg har gått til flere men det var hun som fikk meg til å forstå hva angst er å lærte meg å kjenne på den osv. Lykke til <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå