Gå til innhold

Astrid Uhrenholdt Jacobsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Menn og skidamer altså...

ja har aldri skjønt hypen :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Mange av de er søte og pene og jeg har ikke noe imot muskuløse jentekropper, men jeg synes bare alle disse skijentene har null sex appeal.

Og jeg har også sett noen av dem i kjoler, da synes jeg bare det er enda tydeligere at de ikke har et eneste snev av sexyness i seg. Da er de bedre i treningsklærne.

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Måtte søke henne opp. Ikke spesielt sexy. Sikkert hyggelig å prate med :)

Skrevet

synes egentlig ingen av langrennsjentene er noe spesielt tiltrekkende. Middels

For noe tull! Therese Johaug er fantastisk flott, i tillegg til at hun er smørblid hele tiden og er vanvittig sjarmerende! Lurer på hvor du legger lista, hvis du kaller Johaug for middels..

Skrevet

Finner søtere og diggere jenter overalt på gaten. Johaug er søt, men eier jo ikke former. Jacobsen digg? Jøss for et utsagn.

• Liker 1
Skrevet

For noe tull! Therese Johaug er fantastisk flott, i tillegg til at hun er smørblid hele tiden og er vanvittig sjarmerende! Lurer på hvor du legger lista, hvis du kaller Johaug for middels..

smak og behag vettu. Hun ser for all del flott ut men jeg personlig foretrekker de med mer former... synes heller ikke at hun er allverdens sjarmerende heller, men hun skal ha for at hun er blid.

AnonymBruker
Skrevet

Weng er deilig..

Anonymous poster hash: c1bff...ef3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...