AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har hatt en "venn" der vi har chattet en del i perioder og også hatt en del websex. Pga avstander og andre ting, så blir det nok ikke oss.. Sukk... Jeg har nok fått litt følelser for han og hele greia, men mulig det er mest seksuelle følelser, at jeg blander det. Dessuten, vet jeg ikke om jeg ville hatt noe forhold med han heller. Han har aldri lagt skjul på at han liker meg, både for sex og annet. Men noe forelskelse fra han sin side er det ikke, ja, det har han ikke sagt.. Men såpass skjønner jeg. Men pga litt for mye mas fra min sin side og litt for mange meldinger så han trakk seg helt tilbake. Men fikk etterhvert en melding fra han at jeg snakket for mye for ingenting. Innenforstått med at det blir ingen ting mer mellom oss, så ingen vits å skrive alle de meldingene... Dette var ca 3 uker siden og etter det har jeg ikke sendt noen meldinger lenger, kun svart på melding fra han. 1. juledag fikk jeg en melding fra han igjen, der han ønsket meg en riktig god jul.. Fjortis spørsmålet som jeg lurer på er, vil han ta kontakt igjen om en stund ? jeg mener om han ikke vil ha noe med meg å gjøre, kunne han jo like godt bare slette meg fra alle sosiale medier. Det kan jo være han rett og slett bare driter i å slette meg også da.. Og så lurer jeg på hva betyr 2 x.. i forhold til bare en.. Har det noe å si..? Dette er skikkelig fjortis spørsmål, men vi er litt eldre enn bare 20... Og ja, jeg vet at jeg burde glemme hele han, men jeg er ikke klar for det riktig enda. Noen kommentar til hvordan en mann oppi dette tenker? Anonymous poster hash: 64dbb...26d
Gjest Heartbeat Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Han vil vel bare ha deg for spennende webcamsex da, drit i hele fyren!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Han vil vel bare ha deg for spennende webcamsex da, drit i hele fyren! Ja, du har vel rett... Det håpløse her er at jeg er altfor opptatt av han. Sjekker om han er på fb... tenker på han.. Vil han ta kontakt, vil han ikke ta kontakt, vil han ta kontakt, vil han ikke... Hvorfor har han ikke slettet meg, hvorfor ditt og hvorfor datt... På en måte tenker jeg at vi kan være venner, ha litt sex for morro. For det er flørten, men også sexen jeg savner nå når han har trukket seg tilbake. Jeg tenker at det kan være greitt det, men da må jo jeg slutte å drømme om noe mer. Ja, jeg gjør jo på et vis det, men om jeg hadde villet det om det var et alternativ det tror jeg rett og slett ikke. Og ja, det finnes jo så mange flotte, kjekke menn der ute... men jeg er hektet på en jeg ikke kan få. Er vel typisk... Jeg tenker at NÅÅÅÅ må jeg ta meg sammen... slutte å tenke på han. Slutte å sjekke om han er på fb.. Slette han fra fb kjennes ikke riktig nå, trodde han hadde slettet meg der for en stund siden og ble helt stresset av hele greia. Han hadde bare deaktivert kontoen sin i noen dager. ;-) Nesten bedre han bare er der og "dør" ut... Ok.. jobbe videre med meg selv her. Må si at jeg er jo med venner, trener, jobber... så er ikke sånn at jeg sitter hjemme og glor i veggen og håper han tar kontakt, men han er med meg allikevel i tankene og det blir jo slitsomt og litt trist hele greia. Anonymous poster hash: 64dbb...26d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Han vil bare ha deg på gress. Jeg har selv vært der, og jeg vet hvor vanskelig det er å kutte fyren ut. For min del tok det mange, mange år. Men jeg klarte det. Og det er så deilig befriende at du aner ikke. Men det nytter ikke å tvinge det fram. Du må bare prøve å leve livet ditt, date litt.. eller bare glemme menn helt. En dag er du fri, og det merkes Anonymous poster hash: dfde3...b66
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Han vil bare ha deg på gress. Jeg har selv vært der, og jeg vet hvor vanskelig det er å kutte fyren ut. For min del tok det mange, mange år. Men jeg klarte det. Og det er så deilig befriende at du aner ikke. Men det nytter ikke å tvinge det fram. Du må bare prøve å leve livet ditt, date litt.. eller bare glemme menn helt. En dag er du fri, og det merkes Anonymous poster hash: dfde3...b66 Høres utrolig trist ut å gå sånn i mange, mange år. Var du veldig forelsket og han brukte deg? Det merkelige er jo at jeg ikke vil gi slipp på han, ikke enda, selv om jeg vet hvordan "ståa" er. Men, jeg satser på at jeg en dag vil være ferdig med dette og det tror jeg nok. Etterhvert vil det jo være mindre attraktivt å få en og annen melding og kanskje ha websex innemellom når det passer han. Han er igrunn rar også, når jeg tenker meg om, etter at vi har hatt en periode der vi har hatt en del kontakt og også websex, så trekker han seg unna. Ja, kan jo være millioner av grunner til det, men det får meg til å tenke på at han også gjør det for å stenge meg ute, for å ikke bli FOR godt kjent med meg, ikke like meg for godt. Skal en ha utforpliktende sex og morro er det like greitt å ikke bli følelsesmessig engasjert. Vel, ok det er det jeg kanskje håper på da... ;-) Sannheten er vel gjerne mer den at han ikke gidder å flørte mer med meg på en stund, men går videre til en annen. Jada... Men sånn som det er nå, så tenker jeg at jeg skal avvente hele greia, så får han ta kontakt om han tar kontakt. Men dessverre så vet jeg at det er vanskelig. Hører jeg ikke noe fra han på en stund nå, så vet jeg at lysten til å bare sende en liten melding er der. Tar en dag av gangen. :-) Anonymous poster hash: 64dbb...26d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Jeg som opprettet denne tråden... Jeg sliter med dette.. sliter å være på gress og ikke vite noe om han ha noe med meg eller ikke. Jeg forsøke å la være å tenke på det, trener og gjør andre ting som er morro, men har jeg anledning så sjekker jeg fb, er han aktiv, er han ikke.... Jeg får jo ikke noe svar av det uansett, så det er jo bare til å la være. Pga, ting er som de er, med avstand og andre ting, så kan jeg leve med å ha kontakt med han litt innemellom for flørt og morro... til jeg blir lei. ;-)...Jeg jobber med å få kontroll på følelser og slutte å være for opphengt i en illusjon. Men det er jammen ikke lett... det er igrunn ikke han som er den verste, for igrunn så har han vært ærlig med meg. Han liker meg, ( ja, tenker ikke forelskelse nå da) og ikke bare for det seksuelle... men det blir ikke noe mer. Det har han sagt ifra om, så jeg må jo bare akseptere det. Og nå er det jo ca 2 uker siden han var i kontakt med meg, for å ønske god jul.. Jeg har ikke sendt han noe melding heller foruten at jeg takket for det. Jeg tenker jo det at vil han ikke ha noe med meg å gjøre, så hadde jeg egentlgi foretrukket at han hadde slettet meg på sosiale media, for da blir det mer konkret. Nå føles det litt som verken fugl eller fisk. Jeg er jo enda ikke der at jeg vil slette han, men får jeg liten eller ingen respons når og OM jeg tar kontakt med han med tid og stunder, så vil jeg faktisk vurdere det. Jada, jeg måtte bare skrive litt her. Anonymous poster hash: 64dbb...26d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Jeg tror ikke han synes du er noe for han. Dessverre. Anonymous poster hash: 84e80...612
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå