Mannen31 Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jess, nytt år, ny sommerferie! Trenger noen fine tips, samboer og jeg liker å reise til nytt sted/land, slik at vi kan krysse av flest mulig land, og begynner å slippe opp for gode ideer. Men har jo noen krav da, det skal være en by, og strand i relativt god nærhet, og gjerne noe kultur (men kravene blir prioritert i rekkefølgen de er skrevet opp) Typ Barcelona er brukt opp, selv om vi definitivt skal tilbake dit =) SÅ, bring it on, og om dere gjerne skriver litt om hvorfor dere anbefaler stedet, er tipp topp!
Mannen31 Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2014 Ooo, Rio høres ikke feil ut nei =)
AloeVera Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Jeg og kjæresten var i Aten sommeren 2012 Bodde i sentrum det var bare 30 min med trikk litt utenfor byen til en haug av forskjellige strender! Der var det også en golfbane til min kjæres store glede Spiste lunch i forstaden ved strendene og utpå dagen tok vi trikken tilbake til hotellet. Så var det ut å spise middag og litt shopping. Veldig mye kultur i Aten Vi var der en uke og vi drar tilbake i sommer! Det er så mye mer å oppleve! Vi begge ble forelsket i Aten! Elsker kombinasjonen storby og strandliv! Barcelona er også et alternativ, men personlig foretrekker jeg Aten Mer sjarm!
Mannen31 Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2014 Ja, Athen har vi snakket en del om faktisk, så skal ikke se bort ifra at vi drar dit =) Jeg har vært der før en gang, og det var helt fantastisk der, var da på en rundreise, så var innom flere steder, og det er jo egentlig mange steder i Hellas som er verdt å reise til =)
Wolfmoon Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Jeg synes Malta er et flott sted, hvis man holder seg unna de verste partystedene som f.eks. St. Julians Liten nok øy til at man kan ta turen rundt hele, masse kultur og veldig mange hyggelige folk!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Da Må det bare blir San Sebastian! Fantastisk by på den nord-spanske kysten. Fly til Bilbao og ta dere gjere tid til en dag der og få med dere Guggenheim og sett dere så på bussen til San Sebastian. Utrolig koselig by med fantastisk mat, blomstrende kulturliv og tre flotte strender. God tur! Anonymous poster hash: 51e3f...b15
Mannen31 Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2014 Malta var vi på i år, utrolig konge sted! San Sebastian har vi på lista, bare litt vrient å komme seg dit Men kanskje 2014 er året =)
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Malta var vi på i år, utrolig konge sted! San Sebastian har vi på lista, bare litt vrient å komme seg dit Men kanskje 2014 er året =) Norwegian flyr direkte til Bilbao, bare så du vet Ikke langt til San Sebastian derfra. Anonymous poster hash: 9b83f...755
Gjest Whitestripes Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er Italiafrelst, så jeg foreslår Italia Var der for tre år siden, og tenker det blir ny tur dit til sommeren. Der er alt hjertet kan begjære. Om du drar til kysten ved Napoli, f.eks, så får du både by og strand innen ganske kort avstand. Og Toscana er bare fantastisk! Kan også anbefale en liten badeby som heter Levanto. Kjempekoselig sted.
queenverro Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 MYKONOS, helt klart. Er så mye fint og mer avslappende plass enn det, skal du lete lenge etter. Jeg er veldig glad i det "turkis-hvite" miljøet, og øya er så fint og gjennomført, får veldig mamma mia-feeling. Kanskje ikke typisk by/shopping-plass, men er helt klart verd det.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Hva med Istanbul? Anonymous poster hash: 691b9...40f
caroprins Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Aruba er en destinasjon du kan dra til hele året. Har koselig by og flotte strender. Thailand . Har jo både by og strand og masse kultur. Alt fra Bankok, Hua Hin og ned til Phuket. Mexico. Playa del carmen. koselig by , flotte strender og spennende kultur. Kan jo også velge seg Cancun, Isla Mujeres og Cozumel. Miami og Fort Lauderdale. By og Strand. Kan jo kombineres med cruise i karibien. Eller ta et fly til SAN Fransisco. Vær der en stund og ta et fly derfra overt til Hawaii . By og Strand og mye kultur der og. Eller hva med Cuba. Havanna by, strendene i Varadeo og mye spennende kultur . New York by med cruise fra byen til Caribien Kreta eller Rhodos i Hellas Alcuida eller Palma by på Mallorca Bulgaria har fine strender og spennende by( Sofia) og mye kultur. Tyrkia har flere byer, fine strender og masse kultur Las Palmas på Grand Canaria er også en by med stor Strand og endel kultur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå