AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Hva er greia med det ? Hvorfor liker så mange menn å slå dama på rumpa ? Det lukter av "du er svak kvinne og jeg er sterk mann og du er min eiendom " Anonymous poster hash: c8e7c...426
Erazor Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Tja, det er da mange kvinner som liker å slå menn på rumpen også (og kvinner som liker å daske kvinner og menn som liker å daske menn for den del). Hva lukter det, tro? 1
Gjest Coolaid Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Hva er greia med det ? Hvorfor liker så mange menn å slå dama på rumpa ? Det lukter av "du er svak kvinne og jeg er sterk mann og du er min eiendom "Anonymous poster hash: c8e7c...426 Jeg spanker kona titt og ofte. Jeg gjør det fordi hun tenner voldsomt på det - det tenner jeg på. Det er vel ulike grunner til at ulike personer liker det. Noen tenner på å bli dominert, noen tenner på smerten, en kombinasjon av de to er heller ikke uvanlig. Sikkert også hundrede andre grunner som jeg ikke kommer på. Hos oss lukter det ikke "svak kvinne" men heller kåt kvinne
Mike Waters Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Hva er greia med det ? Hvorfor liker så mange menn å slå dama på rumpa ? Det lukter av "du er svak kvinne og jeg er sterk mann og du er min eiendom "Anonymous poster hash: c8e7c...426 Det er et nedarvet kontrollsystem for å holde kvinnen på plass, fordummende fordekt av 50 nyanser grått, og primitiv mannlig kommunikasjonsform ute av kurs. Gud hjelpe oss alle! Det lukter ingenting av det, men man lukter ofte det man vil lukte. Forøvrig lukter en giftering mer eiendom en et lite klaps på baken - så det så........ Endret 3. januar 2014 av Mike Waters 2
Hottrio Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Jeg er mann og liker at dama tar kontroll over meg og dasker rumpa mi Det er så sykt opphissende at hun har kontrollen og styringa over meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå