AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg er gutt i slutten av 20-åra, og tenner på jenter mellom 16-18 års alder.. Selv har jeg aldri latt dette bli virkelighet, pga de mange "fy fy" fingrene man får bare man tenker tanken. Hvorfor er dette så ekkelt for noen? Det er da ikke noe ulovlig ved det. Dere kan gjerne kalle meg umoden og slikt, men hvorfor skal noe som faktisk er lovlig være så "etisk ukorrekt"? For meg finnes det mange ekle ting innen sex, men jeg respekterer alt som er lov.. Anonymous poster hash: e7023...d2b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Nei, det er ikke umoralskt. Det er bare hardt å svelge for enkelte eldre kvinner at yngre er mer attraktive. Unge jenter vil også ha sex og de vil gjerne ha det med eldre menn. Tenk deg selv når du var 17, du hadde ikke hatt noe i mot at en eldre dame nært 30 tok deg under vingen og ga deg intimitet. De fleste unge jenter tenner ikke engang på jevngamle gutter, men på menn rundt 25-30. Kos deg. Anonymous poster hash: a5ba2...949 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Du er vel bare hebefil.Anonymous poster hash: c02f0...f5f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Du er vel bare hebefil.Anonymous poster hash: c02f0...f5f Å tenne på ferdigutvikla jenter i sin absolutt beste biologiske alder er ikke annet en helt normal hetroseksualitet. 17-18 år gamle jenter er for lengst voksne fysisk.Anonymous poster hash: a5ba2...949 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Dere kan gjerne kalle meg umoden og slikt, men hvorfor skal noe som faktisk er lovlig være så "etisk ukorrekt"? For meg finnes det mange ekle ting innen sex, men jeg respekterer alt som er lov.. Anonymous poster hash: e7023...d2b Utrolskap er lov, men det er jo fortsatt ikke greit så den logikken er jeg ikke med på. Pul i vei, men du har jo faktisk et ansvar for at du ikke utnytter dem, for mange av dem er i en svakere posisjon enn deg og kan finne på å gjøre ting de ikke burde for å bli likt. Mann 26 Anonymous poster hash: 7a181...8bb 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Utrolskap er lov, men det er jo fortsatt ikke greit så den logikken er jeg ikke med på. Pul i vei, men du har jo faktisk et ansvar for at du ikke utnytter dem, for mange av dem er i en svakere posisjon enn deg og kan finne på å gjøre ting de ikke burde for å bli likt. Mann 26Anonymous poster hash: 7a181...8bb Mange menn er i svakere posisjon enn kvinner også. Krangeler et par så vil kvinnen automatisk ha sympatien på sin side. Blir det fysisk så tar politiet han, selv om han bare forsvarer seg og det er hun som slår. Utnytter da disse kvinnene menn? I følge samme logikk så gjør de det. Det er helt rett og rimelig at menn også får benytte seg av den sterkere posisjonen de er i, når kvinner får det. Kvinner ønsker seg jo til og med eldre partnere. Hvem utnytter egentlig hvem når ei unge studine blir samboer med en mann som alt jobber så hun kan leve over studentevne? Her tenker du ikke, er oppsummerer du bare en tankemåte kvinner og mødre har pepret oss med siden vi var små.Anonymous poster hash: a5ba2...949
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Mange menn er i svakere posisjon enn kvinner også. Krangeler et par så vil kvinnen automatisk ha sympatien på sin side. Blir det fysisk så tar politiet han, selv om han bare forsvarer seg og det er hun som slår. Utnytter da disse kvinnene menn? I følge samme logikk så gjør de det. Det er helt rett og rimelig at menn også får benytte seg av den sterkere posisjonen de er i, når kvinner får det. Kvinner ønsker seg jo til og med eldre partnere. Hvem utnytter egentlig hvem når ei unge studine blir samboer med en mann som alt jobber så hun kan leve over studentevne? Her tenker du ikke, er oppsummerer du bare en tankemåte kvinner og mødre har pepret oss med siden vi var små.Anonymous poster hash: a5ba2...949 Du mener altså å si rett ut at det er rett og rimelig at menn skal få utnytte yngre kvinner seksuelt????Anonymous poster hash: c854e...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Du mener altså å si rett ut at det er rett og rimelig at menn skal få utnytte yngre kvinner seksuelt????Anonymous poster hash: c854e...1ae menn skal ha lov til å ha sex med villig kvinner i lovlig alder uten å måtte ta noe ansvar for følelsene til disse jentene eller tenke over at de er i en "sterkere" posisjonAnonymous poster hash: a5ba2...949 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Mange menn er i svakere posisjon enn kvinner også. Krangeler et par så vil kvinnen automatisk ha sympatien på sin side. Blir det fysisk så tar politiet han, selv om han bare forsvarer seg og det er hun som slår. Utnytter da disse kvinnene menn? I følge samme logikk så gjør de det. Det er helt rett og rimelig at menn også får benytte seg av den sterkere posisjonen de er i, når kvinner får det. Kvinner ønsker seg jo til og med eldre partnere. Hvem utnytter egentlig hvem når ei unge studine blir samboer med en mann som alt jobber så hun kan leve over studentevne? Her tenker du ikke, er oppsummerer du bare en tankemåte kvinner og mødre har pepret oss med siden vi var små.Anonymous poster hash: a5ba2...949 Dette blir for dumt, det er ikke sånn at bare fordi noen kvinner har fått fordeler av sin situasjon så har man rett til å utnytte en uskyldig tredjeperson. Det finnes ikke noe slikt som medfødt kollektiv skyld. Anonymous poster hash: 7a181...8bb 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Dette blir for dumt, det er ikke sånn at bare fordi noen kvinner har fått fordeler av sin situasjon så har man rett til å utnytte en uskyldig tredjeperson. Det finnes ikke noe slikt som medfødt kollektiv skyld. Anonymous poster hash: 7a181...8bb hva er det du snakker om egentlig? tredjepart?poenget er at menn, verken unge eller gamle, er en beskyttet gruppe. Da er det heller ingen grunn til at verken unge eller gamle kvinner skal være det. Det nevnes ofte at menn ikke må utnytte kvinners følelser for sex? Hvorfor skal kvinners følelser alltid måtte tas hensyn til av andre? Hvorfor skal ikke kvinner måtte satse i det blinde å risikere å blir lurt? Hvorfor skal kvinner slippe å få er knust hjerte? Det er jo bare en del av livet. Poenget er at man må slutte å se på menn som om vi har et større ansvar for å ta hensyn til andre enn det kvinner har. Menn skal slippe å kontrolleres av kvinners trygghetsbehov ved at menn ikke må gjøre sånn, og sånn eller sånn, fordi det kan få henne til å føle seg sånn eller sånn eller sånn. Det må kvinner ta ansvar for selv. At yngre kvinner liker eldre menn og at eldre menn liker yngre kvinner skal på ingen måte vanskeliggjøres av andre, bare fordi kvinner ønsker å beskyttes mot å såres, samt ikke bli forbigått av yngre kvinner, og at menn ønsker å gjøre det vanskelig for andre menn å få seg noe.Anonymous poster hash: a5ba2...949 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Jenter på 16 år har ofte ikke en ferdig utviklet kropp, nei. Anonymous poster hash: 063f7...000
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Du er hebefil. Veldig mange menn er det men få gjør noe med det. Anonymous poster hash: b8d23...22d
Druid Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Jeg er gutt i slutten av 20-åra, og tenner på jenter mellom 16-18 års alder.. Selv har jeg aldri latt dette bli virkelighet, pga de mange "fy fy" fingrene man får bare man tenker tanken. Hvorfor er dette så ekkelt for noen? Det er da ikke noe ulovlig ved det. Dere kan gjerne kalle meg umoden og slikt, men hvorfor skal noe som faktisk er lovlig være så "etisk ukorrekt"? For meg finnes det mange ekle ting innen sex, men jeg respekterer alt som er lov.. Anonymous poster hash: e7023...d2b Vi er i bunn og grunn ett pietistisk samfunn; det er liten aksept i samfunnet for seksualitet i seg selv. Dermed er vår moralkodeks fokusert rundt "Seriøst forhold, med plan om varig relasjon og barn fører til akseptabel sex" I tillegg har vi funnet opp en ungdomstid, en tid mellom 13-25 der man ikke er "moden" og følgelig ikke kan inngå moralske akseptable seksuelle relasjoner. Og fordi vi anser dem som ikke modne , har vi høy toleranse for ansvarsfraskrivelse. Det er altså relativt langt i fra våre naturlige menneskedyr funksjoner og samfunnets "Ideal". Det påvirker hvordan andre ser dine fantasier. Og derfor vi finner opp relativt idiotiske diagnoser som "hebefil". (hebefil er forresten lavere alder enn dette. ) Problemet ditt er selvfølgelig at å forstå dette ikke betyr en dritt: Du er fortsatt ikke akseptabel som partner til en 16-18 åring for de absolutt fleste, og gitt at man ikke stiller krav til "ungdom", vil nivået av problemer du utsetter deg for aldri være verdt det. Så jeg vil nok anbefale deg å enten la det bli med runkefantasier, eller flytte til ett samfunn som har mere struktuell aksept av seksualitet. Endret 3. januar 2014 av Druid
solch Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Helt greit. Foretrekker å ha sex med folk i 30-åra jeg, de har kontroll på utstyret sitt. Samtidig som de er på sitt kjekkeste. Har hatt sex med folk tidelig i 20-årene også, det var ikke noe for meg, ikke er de fine å se på heller. Og ikke har de personlighet! Neiæsj. Så lenge du ikke drar med deg en fullstendig usikker jente og bare stapper pikken din i munnen hennes og forventer at hun skal suge i vei, har du iallefall min fulle støtte. Sant skal sies at disse jentene jeg beskriver ovenfor, sjeldent ville tatt borti en på din alder. Hilsen jente 18. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 Du er vel bare hebefil.Anonymous poster hash: c02f0...f5f Nei hebefil er en person som tenner på tennåringer før de er 16. Anonymous poster hash: 052c4...9b1
Gjest New_Girl Skrevet 3. januar 2014 #16 Skrevet 3. januar 2014 16-åringer er fortsatt barn, selv om de tror selv at de er så modne for alderen. Det er det jeg reagerer på, ikke at jeg liksom skal være misunnelig fordi mannfolk ikke vil ha gamle kjerringer som meg.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 Helt greit. Foretrekker å ha sex med folk i 30-åra jeg, de har kontroll på utstyret sitt. Samtidig som de er på sitt kjekkeste. Har hatt sex med folk tidelig i 20-årene også, det var ikke noe for meg, ikke er de fine å se på heller. Og ikke har de personlighet! Neiæsj. Så lenge du ikke drar med deg en fullstendig usikker jente og bare stapper pikken din i munnen hennes og forventer at hun skal suge i vei, har du iallefall min fulle støtte. Sant skal sies at disse jentene jeg beskriver ovenfor, sjeldent ville tatt borti en på din alder. Hilsen jente 18. Så flott da! Anonymous poster hash: e7023...d2b
solch Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 Så flott da!Anonymous poster hash: e7023...d2b Ja ikke sant?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå