Gjest ms_kwang Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg planlegger å ta meg en tur til Sør Korea (Seoul) i sommer. Ønsker jo å reise å bo på billigst mulig måte. Og da blir det jo vandrerhjem.. Noen som har bodd på vandrerhjem før? Var det en god eller dårlig opplevelse? Jeg er bittelitt skeptisk til vandrerhjem Kanskje fordi jeg aldri har vært på ett før.. men så får jeg jo kanskje møtt masse nye mennesker fra rundt omkring i verden også.. Bodde dere på fellessal eller enkeltrom? x)
Fandenivoldsk Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Bodd både på fellesrom og enkeltrom. Det er utrolig morsomt å bo på hostel/vertshus! Med mindre man har enkeltrom og sperrer seg selv inne, er man garantert å møte en masse nye mennesker.
Gjest ms_kwang Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 hva med verdisaker? Tenker meg de fleste har egne skap å låse inn ting og tang? ååh føler meg helt "n00b" xD
pinar Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har bodd masse på hostel og trives godt med det. Møtt utrolig mange bra mennesker på den måten. Du kan se på f.eks hostelworld og se på rating og lese hv andre syns. Ofte gir det deg en pekepinn på stedet. De fleste steder har skap til å låse inn verdi saker. Ta med deg lås. Dette kan du lese om det aktuelle stedet har. Jeg har forresten aldri møtt nordmenn når jeg reiser sånn, så det er nok ikke typisk norsk. Jeg bor alltid på rom med flere. Og selv om man bor med mange er det enkelt å holde seg for seg selv om man ikke ønsker sosialisering.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå