Gå til innhold

Er penisen min for stor?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en penis på 18 cm når den er stiv, forrige dama jeg hadde sex med syntes den var for stor og likte ikke det i det hele tatt. Er den virkelig for stor?

Anonymous poster hash: 92825...7bd

Videoannonse
Annonse
Gjest TheRighteous
Skrevet

Nei, 18 cm er supert det! Bare å bruke litt glidemiddel hvis det blir problemer.

AnonymBruker
Skrevet

Lengden er nesten likegyldig, det er omkretsen som er viktig. Trodde det var noe alle menn begynte å forstå.

Anonymous poster hash: d2448...60e
  • Liker 4
Skrevet

Altså, lengden i seg selv er vel ikke sånn WOOOW, men om den er veldig tykk så er det noe helt annet. Vi jenter kunne likesågreit hatt sex med en som har 10cm lang pikk, sålenge den var tykk nok. Er ikke lengden som teller, men tykkelsen ;) med mindre penisen er 4-7 cm da, det er ikke så kult.

AnonymBruker
Skrevet

Har selv en på 20 med jevn tykkelse og 14,5 cm omkrets. Den er noen ganger for stor ja, men stort sett er det bare en bonus! :)

Anonymous poster hash: da7a9...251
AnonymBruker
Skrevet

Har en penis på 18 cm når den er stiv, forrige dama jeg hadde sex med syntes den var for stor og likte ikke det i det hele tatt. Er den virkelig for stor?

Anonymous poster hash: 92825...7bd

Nei.Den er ikke for stor..men du har vell blitt for ivrig og uforsiktig med den...og da reagerer selvfølgelig dama negativt på det.Du må lære deg å være mer langsom og forsiktig med den.

Enkelte menn(særlig de med smått utstyr)viser lite hensyn.De kjører på raskt inn og hammrer løs...

Det er ikke nødvendig.Vi damer er ikke så følelsesløse der nede,at vi har behov for det,selv ikke for å kjenne en LITEN penis ordentlig.

Er du stor,må du lirke den forsiktig inn,langsomt.De første støtene må du ta kjemperolig og langsomt.

Hvis ikke-blir enhver dame anspent og nervøs.Og da blir det vanskelig å nyte det.Viktig og kenne og stole på partneren sin.At særlig ( HAN ) forstår hva han holder på med,særlig når han er stor.

LÆR Å BRUK PENISEN TIL Å KJÆLE MED HENNES KJØNNSORGAN.IKKE BRUK DEN TIL Å HAMMRE LØS.Da blir hun bare anspent,klarer ikke å slape av eller nyte det.Vær forsktig,Så får hun en helt annen opplevelse av deg og pikken din.En deilig opplevelse.HATER MENN som er uforsiktige.

Jeg er kjempefølsom og trang.Men kan ta imot bra store pikker om jeg vil,når jeg er kåt og han viser litt forsiktighet.Så går det bare bra!

Anonymous poster hash: d2911...016

• Liker 2
Skrevet

ønska jeg hadd så stor, min er bare 9 cm å det er vel veldig liten?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Lengde eller omkrets du har oppgitt?

AnonymBruker
Skrevet

Altså, lengden i seg selv er vel ikke sånn WOOOW, men om den er veldig tykk så er det noe helt annet. Vi jenter kunne likesågreit hatt sex med en som har 10cm lang pikk, sålenge den var tykk nok. Er ikke lengden som teller, men tykkelsen ;) med mindre penisen er 4-7 cm da, det er ikke så kult.

Jeg merker forskjell på lengder, om den er såpass kort at den konstant faller ut - eller om den er såpass lang at den hele tiden kommer borti livmorhalsen(det gjør veldig vondt).

Men jeg er også noe ekstra følsom selv, så en lang ville vært vondt for meg om det var lite forspill og fyren ikke tok særlig hensyn.

Anonymous poster hash: 0f32c...36c

Skrevet

Jeg merker forskjell på lengder, om den er såpass kort at den konstant faller ut - eller om den er såpass lang at den hele tiden kommer borti livmorhalsen(det gjør veldig vondt).

Men jeg er også noe ekstra følsom selv, så en lang ville vært vondt for meg om det var lite forspill og fyren ikke tok særlig hensyn.

Anonymous poster hash: 0f32c...36c

Jaja, det er jeg helt enig i. Den skal ikke være så kort at den faller ut hele tiden! Men jeg liker tykkelse fremfor lengde, er så altfor vondt om en mann har veldig lang penis og den stanger oppi livmoren.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns alt over 15 er for stort. Var sammen med en som hadde en penis på 23 cm, og den var tykk også (var jeg som målte, han hadde aldri tenkt over at den kanskje var litt stor før), og det var som å prøve å presse i seg en ølboks. Ikke noe særlig.

Anonymous poster hash: c2f8b...017
Gjest Heartbeat
Skrevet

Vi jenter??? Snakk for deg selv. Jeg foretrekker en som ikke er så tykk og heller ikke for lang, men jeg er dame da, så kanskje det er derfor...

Gjest avocadoen
Skrevet

Kjæresten min er sånn rundt der og i tillegg ganske tykk, så vi sleit skikkelig de første mnd, men det har gått seg til nå. Det er bare at jeg av og til blir bunnet i doggy, men ellers går det fint. Tar bare litt tid å varme opp. Kan ikke kjøre den rett inn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...