AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Jeg får litt på følelsen at en god del gutter/menn velger rake motsetninger av seg selv. Jeg ser stadig vekk menn med kjærester som er, vel, mindre smarte, utrolig sjalu og fisefine. Jeg derimot, som ikke er sjalu i det hele tatt, spiser hamburger og pizza med hendene og er normalt smart havner i vennesona rett som det er, og det er utrolig irriterende! Er det bare jeg som føler at det er slik? Anonymous poster hash: dbffd...f26
Gjest Summers Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Jeg derimot, som ikke er sjalu i det hele tatt, spiser hamburger og pizza med hendene og er normalt smart Anonymous poster hash: dbffd...f26 Er neppe derfor du er singel.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Jeg føler de fleste kjærestepar ligner på hverandre. Anonymous poster hash: b9486...369 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Kanskje du oppleves som en av gutta? Jeg spiser pizza i kjole med kniv og gaffel, men har ikke problemer med å krype under en bil i overall. Aldri endt i noe vennesone. Anonymous poster hash: 91ca0...27e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Jeg syns veldig mange blir kjedelige når de ikke er single. De fleste faktisk. Plutselig forandres folk til kjedelige A4-kjipinger som tilbringer helgene i sofaen og lørdagen på ikea. Ikke gidder de feste noe meer "for de er jo i et forhold." Booooring. Så generelt kan man si at de kjedelige gutta velger kjedelige jenter. Tøffel-gutta velger dominante jenter. Bare min observasjon. Anonymous poster hash: f5be2...f79
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Føler ikke gutter har noen vennesone, en jente de også kan se på som en kompis er bare enda mer knullbar/kjærestemateriale. For å ende som bare venn så må man ofte gjennom en fase med seksuell interesse før det kan gå over til å bli platonisk. Men ja, jeg ser jo de som velger motsetninger iblant. Ofte er de bare litt fitteblinde, dama er digg og det er nok for en stund, eller veier opp for noen mangler. Noen tror jo også at kvinner er født annerledes enn menn og at det må være sånn at dama ikke matcher dem på det de tror er "manneting" - ref. alle trådene her inne om hvordan kvinner liksom er i motsetning til menn. Tror - eller mener - man damer skal være sjalu og fisefine så tar man vel det som en del av pakka.
Gjest Summers Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Føler ikke gutter har noen vennesone, en jente de også kan se på som en kompis er bare enda mer knullbar/kjærestemateriale. For å ende som bare venn så må man ofte gjennom en fase med seksuell interesse før det kan gå over til å bli platonisk. Nja, synes de kuleste jetene nesten uten unntak er de mindre pene få vil tenne på.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Nja, synes de kuleste jetene nesten uten unntak er de mindre pene få vil tenne på. Deg om det. Jeg er kul og mindre pen, men inntil i høst har jeg aldri opplevd at noen ikke har tent på meg. Anonymous poster hash: a4cce...a71
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Ser ofte folk som er veldig like av utseende bli sammen. Samme hårfarge, beinbygning etc. Flere venner av meg har gått for damer som er stikk motsatt av dem (lys og fager hvis de selv er mørke og atletiske, og omvendt), men de har gifta seg med en de ligner alle mann. Anonymous poster hash: a4cce...a71
helloworld Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 Jeg føler de fleste kjærestepar ligner på hverandre. Anonymous poster hash: b9486...369 Det syns jeg også. Ofte, hvis man ser litt etter, så har de utseendemessige trekk som ligner litt også.
Gjest Inferno Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 Jeg tiltrekkes av menn like meg selv.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Jeg tiltrekkes av menn like meg selv. Samme her. Anonymous poster hash: a4cce...a71
Gjest Cartman Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Jeg får litt på følelsen at en god del gutter/menn velger rake motsetninger av seg selv. Jeg ser stadig vekk menn med kjærester som er, vel, mindre smarte, utrolig sjalu og fisefine. Jeg derimot, som ikke er sjalu i det hele tatt, spiser hamburger og pizza med hendene og er normalt smart havner i vennesona rett som det er, og det er utrolig irriterende! Er det bare jeg som føler at det er slik? Anonymous poster hash: dbffd...f26 Nope. Menn går stort sett etter utseende. Altså væremåte har vell minimalt å si, noe som resulterer i konflikter. Konflikter som kommer ut i full offentlighet på KG. Disse konfliktene er selve livsgrunnlaget til klara klok og KG
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Nja, synes de kuleste jetene nesten uten unntak er de mindre pene få vil tenne på. Ikke enig i den, men nå tror jeg ikke din versjon av pen er den samme som min, jeg vet ganske sikkert at din versjon av kul går på tvers av min og helt sikkert at jeg kjenner flere kule damer enn deg (min versjon av kul) siden de ikke har for vane å henge med gutter som deg. Så den oppfatningen er jo utrolig subjektiv. Men du har et poeng i at for overfladiske menn så vil mindre pene jenter ofte havne i vennesona. Jeg er bare så vant med voksne, intellektuelle menn som også blir harde av andre kvaliteter, og de har en tendens til å falle for jenter de liker personligheten til selv om utseende ikke akkurat tok pusten fra dem ved første møte. Men for å gjøre teorien min hakket mer vanntett da, så blir man mer knullbar om man - i tillegg til å ha et OK/bra utgangspunkt utseendemessig - oppfattes som kul. 2
Gjest Cartman Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 Ser ofte folk som er veldig like av utseende bli sammen. Samme hårfarge, beinbygning etc. Flere venner av meg har gått for damer som er stikk motsatt av dem (lys og fager hvis de selv er mørke og atletiske, og omvendt), men de har gifta seg med en de ligner alle mann. Anonymous poster hash: a4cce...a71 Kan jo bare farge håret? Så du mener at jeg liker damer med store føtter. Er selv 1.82 med 47 i skonummer. Får finne meg ei dame på 170 ish med 45 i skonummer. På daten mister jeg noe med vilje på bakken, går den på kne og måler føttene hennes. Worst case senario er jo at ungen får hennes små føtter, noe som vil være katastrofalt for min families stolte store føtter tradisjon. Beinbygning er viktig, fordømt viktig. Viktigere enn alt annet. Vell bortsett fra håret, som man uansett kan farge. Liten beinbygning = dealbreaker Hår = frisør
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #16 Skrevet 3. januar 2014 Kan jo bare farge håret? Så du mener at jeg liker damer med store føtter. Er selv 1.82 med 47 i skonummer. Får finne meg ei dame på 170 ish med 45 i skonummer. På daten mister jeg noe med vilje på bakken, går den på kne og måler føttene hennes. Worst case senario er jo at ungen får hennes små føtter, noe som vil være katastrofalt for min families stolte store føtter tradisjon. Beinbygning er viktig, fordømt viktig. Viktigere enn alt annet. Vell bortsett fra håret, som man uansett kan farge. Liten beinbygning = dealbreaker Hår = frisør Ok..... Anonymous poster hash: a4cce...a71
Gjest Cartman Skrevet 3. januar 2014 #17 Skrevet 3. januar 2014 Ok..... Anonymous poster hash: a4cce...a71 Ok.....
Gjest Summers Skrevet 3. januar 2014 #18 Skrevet 3. januar 2014 Ikke enig i den, men nå tror jeg ikke din versjon av pen er den samme som min, jeg vet ganske sikkert at din versjon av kul går på tvers av min og helt sikkert at jeg kjenner flere kule damer enn deg (min versjon av kul) siden de ikke har for vane å henge med gutter som deg. Så den oppfatningen er jo utrolig subjektiv. Nei, er egentlig ikke så subjektiv for jeg snakker ikke bare om hvem jeg personlig synes er pene, men hvem som mange menn vil oppfatte som pene. Og er vel ikke så rart at mindre pene jenter er kulere, de må jo jobbe mer for å få oppmerksomhet.
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 3. januar 2014 #19 Skrevet 3. januar 2014 Nei, er egentlig ikke så subjektiv for jeg snakker ikke bare om hvem jeg personlig synes er pene, men hvem som mange menn vil oppfatte som pene. Og er vel ikke så rart at mindre pene jenter er kulere, de må jo jobbe mer for å få oppmerksomhet. Selvsagt er du subjektiv. Jeg snakker jo også om jenter som mange menn vil oppfatte som pene og i tillegg kule - og alt dette er jo fremdeles så subjektivt som man kan få det. Men du er en fyr som liker å forenkle, så la oss ikke dra akkurat den diskusjonen ut i det kjedsommelige. Du vil nok aldri innse at hvem du er, hvilket miljø du er i, hvem du omgir deg med og hvem du tiltrekkes av er det som spiller inn på din oppfatning her - spesielt når du i tillegg har en hang til å kjøpe alle generaliseringer i verden uten å reflektere over dem et sekund engang. Det er jo en velkjent greie at pene folk skal være mindre interessante enn stygge, fordi de som er uheldige med utseende må prestere mer for å kompensere. Morsomme menn er alltid korte og skallet, liksom. En generalisering som det har en viss underholdningsverdi å diskutere, men som jeg ikke ville hengt hele min oppfatning av virkeligheten på akkurat Bare vit at det finnes de av oss som kjenner en haug med smellvakre, kule kvinner, men for deg så vil jo dette være helt Narnia så lenge det ikke skjer i din lille, mørke avkrok av virkeligheten. Og ikke er det en velkjent myte engang, da går det iallefall ikke an å tro på det.. ! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå