Osislove Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Hei. Jeg er en jente på 22 år gammel. Jeg har fått hørt det siste året at jeg snakker mye feil og sier mye feile ord. får ikke frem de rette ordene. vet ikke om det blir rett, men prøver å forklare slikt. Har aldri tenkt noe på det fordi det blir bare en latter etter ordfeil, men nå begynner jeg å merke det selv. Sånn som nå: så skulle jeg si at jeg har hatt det slikt de siste årene, men jeg endte opp med å si: jeg har hatt det slik siste ordene. Skulle si: planlegge middager, men det ble panlegge... Skulle si Brødskive, men endte om med børs! :s Er ofte sånne ordfeil eller hva det nå heter. :S Å jeg synes det har blitt værre nå de siste mnd.. for nå merker jeg det ekstra godt. Noen som har noe å komme med hva jeg burde gjøre? er dette normalt, eller burde jeg få sjekket det opp? Mvh Osislove
ekkoet Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Jeg ville begynt med å være bevisst på hva du sier, ta deg tid til å lytte og sjekke at det blir rett, gå tilbake og rett opp feilene dersom det er feil. Hvis du ikke merker bedring på en måneds tid ville jeg kontaktet en logoped for råd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå