Isolde Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Ja, hva skal jeg ta med meg? Drar om noen dager.
Gjest ms_kwang Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 litt tykke klær (men ikke norsk vinterklær) xP Da det kan være litt kjølig der i jan-feb, men blir varmere i mars+ månedene Husk at de ikke bruker samme stikk kontakter som oss i Norge, men dette kan du få kjøpt på flyplassen om du ikke har det fra før, så slipper du å stresse med å finne en butikk som selger det her hjemme. Lettere sommerklær! xP Hva skal du i Florida? Hvor hen?
Isolde Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2014 litt tykke klær (men ikke norsk vinterklær) xP Da det kan være litt kjølig der i jan-feb, men blir varmere i mars+ månedene Husk at de ikke bruker samme stikk kontakter som oss i Norge, men dette kan du få kjøpt på flyplassen om du ikke har det fra før, så slipper du å stresse med å finne en butikk som selger det her hjemme. Lettere sommerklær! xP Hva skal du i Florida? Hvor hen? Jeg skal på utveksling til Pensacola, gleder meg veldig Ja, har kjøpt en adapter.. Og har med meg noen bulser og topper + varm høstjakke (til norsk vær) og skinnjakke og et skjerf, så tror jeg burde klare meg med det jan/feb. Så får vi håpe det er nok
Catlin Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 lette sommerklær, en jakke og 2-3 tomme kofferter.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Var i West Palm Beach området fra januar-april for et par år siden. Hadde med en skinnjakke og en hettejakke og to jeans i tillegg til sommerklær, det holdt! Og da jobbet jeg utendørs fra klokken 5 på morgenen. Hadde en tynn bukse over shortsen, den gikk av når solen stod opp. Jeans og enten hettejakke eller skinnjakken på kvelden. Var kaldest innendørs på restauranter etc pga air-condition Anonymous poster hash: b89ac...f0e
Gjest ms_kwang Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Jeg jobbet i Florida (Orlando) i 1 år jeg Da jeg var der, så varierte det ofte med været En dag kunne det være 13-19 grader, dagen etterpå var det 0-5 grader o.o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå