SMl Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Har fått spaweekend av samboeren i julegave. Kan reise hvor jeg vil i verden,men hvor? Har fått tips om Polen og Latvia,men noen andre som har noen tips?
SMl Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2014 Så deilig da Hvor mye betalte dere for d da? Gjerne en tilbakemelding fra oppholdet :)
Jordbærkake Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Fly og hotell inkl. frokost 3 netter ble i underkant av 5000kr for begge to:) Vi reiser mandag-torsdag da, det er nok billigere enn å reise ei helg. Alt er veldig billig der nede ettersom de ikke har gått over til euro enda.
smittsmule Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Tallinn! Finest av hovedstedene i Baltikum og veldig billig spa. Bestill behandling på nettet først, da det fort blir fullbooket!
Jordbærkake Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Jeg er ikke veldig imponert over spaanleggene i Budapest, egentlig. De hadde flere ulike typer massasjer, men ikke andre typer spabehandlinger. Det var veldig billig da, i overkant av 300kr for en times fullkroppsmassasje
Jordbærkake Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Om sommeren tror jeg Budapest er en bra spaby, det er litt mer spennende når utebasengene er åpne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå