AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Jeg er så redd for å få infeksjon i sjeden. Jeg hadde fyllasex her i helgen, og da stappet han penisen i rumpa med et uhell og så tilbake til vagina. Nå har jeg vondt nederst i magen. Jeg skal bestille legetime i morgen, men tør nesten ikke å si dette te legen fordi jeg synes det er så flaut. Noen andre der ute som har klart å gjort det samme? Anonymous poster hash: ad4e8...446
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Kan være han ville det, men jeg er ikke så begeistret for analsex... Anonymous poster hash: ad4e8...446
Gjest Lille-pus Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor i alle dager sendte du ham ikke rett ut på badet for å vaske seg før han rakk å bytte hull?
Saraby Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Hvis det er delen hvor han tok deg i rumpa først, deretter i skjeden så er det ikke mye å bekymre seg for. Bare en urinveisinfeksjon (bedre kjent som blærekatarr). Om dere hadde sex med eller uten kondom skriver du ingenting om, men hvis dere hadde sex uten kondom ville jeg heller bekymret meg for å få kjønssykdommer. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor i alle dager sendte du ham ikke rett ut på badet for å vaske seg før han rakk å bytte hull? Fordi det gikk sikkert såpass fort at hun ikke rakk å tenke over det før det var for sent? Anonymous poster hash: 6174a...840 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har hatt analsex, for så å bytte til vanlig sex sikkert 3-4 ganger. Ikke lurt, men jeg har aldri fått noen plager. Hvis dette skulle skje til en annen gang, ville jeg ha dusjet meg nedentil samt tisset. Anonymous poster hash: ad34d...a0d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Uten kondom vel å merke.. Ja det gikk for fort, rakk ikke å tenke.. Jeg har hatt analsex, for så å bytte til vanlig sex sikkert 3-4 ganger. Ikke lurt, men jeg har aldri fått noen plager. Hvis dette skulle skje til en annen gang, ville jeg ha dusjet meg nedentil samt tisset. Anonymous poster hash: ad34d...a0d Får håpe jeg har like flaks som deg da Anonymous poster hash: ad4e8...446
Saraby Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Da ville jeg bekymret meg mer for diverse kjønnsykdommer enn at han har vært i rumpa så i skjeden. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Hvis det er delen hvor han tok deg i rumpa først, deretter i skjeden så er det ikke mye å bekymre seg for. Bare en urinveisinfeksjon (bedre kjent som blærekatarr). Om dere hadde sex med eller uten kondom skriver du ingenting om, men hvis dere hadde sex uten kondom ville jeg heller bekymret meg for å få kjønssykdommer. Nåja.... bakteriefloraen i analsystemet er 'litt' annerledes enn den er i skjeden. Denne typen swop er absolutt ikke anbefalt uten enten kondom ved analsex, eller en skikkelug vask før skjeden penetreres. Og såkalte 'menn' som enten er for fulle eller for uvitende til å skjønne dette...de gir jeg ikke mye for. Så rask er ikke en fyr på fylla at du ikke rekker å ta aksjon selv... med mindre promillen er rimelig høy da.. Endret 2. januar 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 Nåja.... bakteriefloraen i analsystemet er 'litt' annerledes enn den er i skjeden. Denne typen swop er absolutt ikke anbefalt uten enten kondom ved analsex, eller en skikkelug vask før skjeden penetreres. Huff ja dette er jeg fult klar over, derfor jeg er så bekymret, friker ut snart! Håper virkelig jeg får meg en legetime i morgen. TS Anonymous poster hash: ad4e8...446
Fremmed fugl Skrevet 2. januar 2014 #12 Skrevet 2. januar 2014 Jeg er så redd for å få infeksjon i sjeden. Jeg hadde fyllasex her i helgen, og da stappet han penisen i rumpa med et uhell og så tilbake til vagina. Nå har jeg vondt nederst i magen. Jeg skal bestille legetime i morgen, men tør nesten ikke å si dette te legen fordi jeg synes det er så flaut. Noen andre der ute som har klart å gjort det samme? Anonymous poster hash: ad4e8...446 Leger bryr seg ikke å høre om slikt. Det er bare jobb, og dette er ikke noe spesielt.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #13 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har hatt analsex, for så å bytte til vanlig sex sikkert 3-4 ganger. Ikke lurt, men jeg har aldri fått noen plager. Hvis dette skulle skje til en annen gang, ville jeg ha dusjet meg nedentil samt tisset. Anonymous poster hash: ad34d...a0d Samme her, det har skjedd her også, aldri fått noen problemer. Mageknip kan være nervøsitet, men det er uansett ikke dumt å sjekke. Husk å sjekk det for kjønnssykdommer også da, de gir ikke alltid symptomer, så det bør du gjøre uansett. Anonymous poster hash: 322b8...64b
altflyter Skrevet 2. januar 2014 #14 Skrevet 2. januar 2014 Husk at du må vente en uke med å teste deg før de kan være sikker på at de får rett svar på prøvene
Saraby Skrevet 2. januar 2014 #15 Skrevet 2. januar 2014 Ja, bakteriefloraen er en helt annen. Men det er ikke noe alvorlig du kan få ut av det. Værstefall en nyrebekkenbetennelse.
Gjest Lille-pus Skrevet 2. januar 2014 #16 Skrevet 2. januar 2014 Ja, bakteriefloraen er en helt annen. Men det er ikke noe alvorlig du kan få ut av det. Værstefall en nyrebekkenbetennelse. Det er knyttet til urinveiene, og ikke alle kvinner har urinåpningen helt inne i skjeden, og ikke alltid gnis penis mot urinåpningen i forbindelse med penetrasjon Slenger inn en lenke til Lommelegen. Spørsmålstillingen er nemlig ikke helt ny, og jeg vil mene et legesvar er bedre enn svar på et nettforum.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #17 Skrevet 2. januar 2014 Slenger inn en lenke til Lommelegen. Spørsmålstillingen er nemlig ikke helt ny, og jeg vil mene et legesvar er bedre enn svar på et nettforum. Det har du rett i, har bestilt legetime via nettet nå. Er best å være på den sikre siden som noen sier TS Anonymous poster hash: ad4e8...446
kristian82 Skrevet 2. januar 2014 #18 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Husk at du må vente en uke med å teste deg før de kan være sikker på at de får rett svar på prøvene Må vente lenger enn 1 uke da. Hivtest f.eks. anses jo ikke som sikker før cirka 3 mnd etter mulig smittetidspunkt (mener til og med klamydia kan ha opp imot og over 9 dager inkubasjonstid). Hepatitt osv. er det også lang inkubasjonstid på. Uansett driter jo TS i sykdommer da, bare hun ikke har fått urinveisinfeksjon. Endret 2. januar 2014 av kristian82
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #19 Skrevet 2. januar 2014 Uansett driter jo TS i sykdommer da, bare hun ikke har fått urinveisinfeksjon. Driter i sykdommer? Jeg er jo redd for å få infeksjon i eggstokkene eller i sjeden generelt. Jeg tviler på at denne personen har Hiv ettersom han bare har vært i et forhold de siste årene og nylig har blitt singel, men jeg har uansett tenkt å ta en klamydiatest senere for å være på den sikre siden. TS Anonymous poster hash: ad4e8...446
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #20 Skrevet 2. januar 2014 Nåja.... bakteriefloraen i analsystemet er 'litt' annerledes enn den er i skjeden. Denne typen swop er absolutt ikke anbefalt uten enten kondom ved analsex, eller en skikkelug vask før skjeden penetreres. Og såkalte 'menn' som enten er for fulle eller for uvitende til å skjønne dette...de gir jeg ikke mye for. Så rask er ikke en fyr på fylla at du ikke rekker å ta aksjon selv... med mindre promillen er rimelig høy da.. Hadde meg faktisk med en lege som ikke trodde meg da jeg sa det var viktig å være nøye... ikke full, burde ikke være uvitende. Ble litt Anonymous poster hash: 23c12...41c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå