AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Trenger litt hjelpt tror jeg. Er 179 høy og har vanligvis lagt på rundt 55-60 kg. Nå har jeg rast ned 6 kg bare i jula.... Er sulten men klarer ikke tvinge i me noe særlig mat, blir fort kvalm og maten smaker ingenting. Er redd for å gå ned enda mer nå som juletiden ikke er her, nå er jeg jo omringet av mat og blir tvunget til å spise. Skal sies at jeg sliter litt psykisk for tiden. I dag har jeg drukket en smoothie og trykket i meg en halv omelett og en liten skive med nugatti på. Slet skikkelig, men fikk det ned til slutt. Jeg vil helst ikke bli så tynn at jeg knekker eller blir lagt inn..Anonymous poster hash: 0100c...b88
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Rast ned seks kg = 49 kg nå som er alt for lite for lange meg.. Anonymous poster hash: 0100c...b88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå