Gjest Kv84 Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har omtrent ikke spilt noe nyttårsaften, igår og idag. Og bare sittet på sofaen, skjønner ikke hva det kan være. Har spilt i i over 6år, hva skjer? Ikke går tiden særlig fort helle, så hvorfor ikke spille? Flere som har spilt i mange år og plutselig fått det helt opp i halsen?
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Gratulerer - du har nok blitt voksen over natta. Veldig voksen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå