Gå til innhold

Har ikke runka i 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trodde gutter fikk vondt i pikk og baller når de holdt seg over noen dager jeg... Eller at de ble kåt av den minste ting etter en viss pause. Eller er det bare en unnskyldning for å ta en runk?

Jeg får mer energi, og har det egentlig generelt bedre om jeg ikke runker eller har sex, men samtidig blir jeg mye kåtere, mye fortere, så det er litt vanskelig å holde det sånn.

I perioder hvor jeg ikke har noen å ha sex med, tar jeg gjerne 2-4 uker uten noen form for seksuell aktivitet, for å få slappa bedre av. Sover bedre gjør jeg også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde gutter fikk vondt i pikk og baller når de holdt seg over noen dager jeg... Eller at de ble kåt av den minste ting etter en viss pause. Eller er det bare en unnskyldning for å ta en runk?

Noen får ballespreng, andre ikke.

Skrevet

Nei, det er bare en unnskyldning. Man kan sikkert bli litt frustrert, men det er ikke så ille.

Anonymous poster hash: 9e06a...e33

Snakk for deg selv! Før meg å dama gjorde det første gangen lå vi å klina osv. Litt tafsing ble det. Jeg fikk så vondt at jeg nedten ikke klarte å gå. Om jeg ikke har gjort det på en stund da er jeg farlig kåt når jeg er sammen med dama mi. Men da gjelder det både sex og onanering :) varierer vrl fra person til person...

Skrevet (endret)

Delvis sant. Har jeg klint med kjæresten, og tiden og stedet ikke lar meg få utløsning, får jeg så vondt i ballene at jeg knapt kan gå.

Endret av Sarasto
Skrevet

Delvis sant. Har jeg klint med kjæresten, og tiden og stedet ikke lar meg få utløsning, får jeg så vondt i ballene at jeg knapt kan gå.

Hvordan er det delvis sant, med den forklaringen du gir der?

Skrevet

Jeg får mer energi, og har det egentlig generelt bedre om jeg ikke runker eller har sex, men samtidig blir jeg mye kåtere, mye fortere, så det er litt vanskelig å holde det sånn.

I perioder hvor jeg ikke har noen å ha sex med, tar jeg gjerne 2-4 uker uten noen form for seksuell aktivitet, for å få slappa bedre av. Sover bedre gjør jeg også.

Du sover ikke bedre av å ikke ha sex. Du sover bedre av å slippe å forholde deg intimt og praktisk til et annet menneske med alt det fører med seg av stress og kav. Det henger sammen, men jeg tror ikke det har å gjøre med at du ikke har sex eller koser med deg selv. Du bare fokuserer på andre (og mindre stressende) ting i livet. Dette er en sannhet! Tenker bare på hvor enkelt livet var frem til jeg ble atten og kysset en gutt for første gang. Fy flate.... at det kan gå så galt. Hva tenkte jeg på!

Skrevet

Hvordan er det delvis sant, med den forklaringen du gir der?

Fordi "militærjentas" spørsmål beskriver ikke presis den samme situasjonen jeg opplever.

"Trodde gutter fikk vondt i pikk og baller når de holdt seg over noen dager jeg... Eller at de ble kåt av den minste ting etter en viss pause."

Jeg får aldri vondt i pikken - og jeg blir ikke kåt av den minste ting. Jeg blir kåt av heftig fysisk nærhet med kjæresten min.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke interessert i å prøve ettersom det går av seg selv i søvne etter en stund uansett når det blir "full tank". Kjipt å våkne i det sølet...

Anonymous poster hash: 0a886...fa8

Men jeg synes alle menn burde prøve å få seg en "våt drøm" :D

Anonymous poster hash: 77ad1...a56

Skrevet

Har allerede sprukket! :vetikke:

Hilsen Ts

Anonymous poster hash: 91bb0...2a8

Haha

• 2 uker senere...
Skrevet

Gutter klarer aldri å la vær å runke mer enn 1 dag. Dere er noen svake sjeler.

Anonymous poster hash: d7a7b...1ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...