AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Hei. Jeg syntes orgame er deiligst akuratt i sekundet rett før. Når jeg er med mannen min så stønner jeg mest før jeg kommer, og han syntes det er rart at jeg syntes det er deiligst før selve orgasmen. Er det flere som har det sånn? Hva syntes dere er deiligst? Anonymous poster hash: 53e43...b58
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 rett etter. hheAnonymous poster hash: 3851f...0b8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 i det øyeblikket jeg kommer syns jeg det er best resten er bare bonus Anonymous poster hash: 6480a...3b6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Jeg synes det er best rett før Anonymous poster hash: 9302d...fcf
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Rett før. Mine er så korte at man må nyte hele prosessen. Anonymous poster hash: 02599...cc0
xXAmorXx Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Syns faktisk det er deiligst rett før og rett etter. orgasmene mine blir så intense at det faktisk gjør "Vondt" om du forstår? Blir litt for mye av det gode. Enda mer luksusproblem er at de varer ganske lenge når de først kommer.
sagamus Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Jeg syntes det er så deilig rett før orgasmen, når jeg kjenner at begeret bare kommer til å renne over og det ikke er noe vei tilbake.. Noen andre som har det sånn?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Når jenta holder på å komme, og viser dette med kroppen sin & lyder, så er det som om en knapp blir skrudd på i hodet mitt - og jeg blir så utrolig tent at jeg vil eksplodere. Dermed hender det ofte at jeg fortsetter å penetrere henne selv etter at jeg har kommet.. slik at hun kommer også. Anonymous poster hash: 5b597...b48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå