AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Hei! I slutten av sommerferien 2013 tok jeg piercing i navlen sammen med ei venninne, og helt til nå nylig har den vært fin. Litt rød, men ikke vond, og ingen trøbbel med den. Så plutselig, når vi var på hytta i jula merket jeg til min store fortvilelse at huden forran piercingen har blitt skikkelig rar, og det ser rett og slett ut som at den kan smuldre bort når som helst. Da jeg merket det hadde jeg i en ganske tung piercing så jeg prøvde å bytte tilbake til den jeg tok piercing med, men det har ikke blitt noe bedre. Skal jeg bare vente å se? Noen som har erfaring med dette selv? ehe. Jeg vil jo ikke miste den heller, håper bare på at det er helt normalt, jeg! Anonymous poster hash: b50ba...b4b
Gjest avocadoen Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har ikke etter et år brukt en tungere piercing enn den jeg tok (byttet på piercingstudioet) og fikk beskjed om at jeg ikke måtte bytte piercing på 3 måneder etter jeg tok og ikke bruke tung piercing før MINIMUM et halvt år etter (grotid: 3-12 mnd) Så det kan være rett og slett at du har brukt en piercing du ikke burde bruke. Sa de ikke noe om dette på studioet? For noen så dytter kroppen piercingen ut på en måte.. altså at den gror ut. Så jeg anbefaler deg at du tar kontakt med et piercingstudio som vet hva de gjør og så spør du der om du må ta den ut noe jeg tror du må.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå