AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Da jeg våknet i dag og skulle reise meg opp i sittende stilling, gikk det helt rundt noen sekunder. Smerter i kroppen, slapp, vondt å gå, kvalm, magesmerter, diaré smerter i underlivet. Ikke feber. Skal heldigvis ikke på jobb før over helgen. Noen forslag til hva det kan være? Anonymous poster hash: a64e7...8c0
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Omgangssyken? Anonymous poster hash: 47490...642
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Nja, tror ikke det. Anonymous poster hash: a64e7...8c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå