Gå til innhold

Tips til kombinasjon New Orleans-Florida? Flyselskaper?

Fremhevede innlegg

Gjest vichy-uinnlogget
Skrevet

Hei!

Vi skal på bryllupsreise, og har lyst til å tilbringe noen dager i New Orleans før vi drar til Orlando/Miami. Er det noen som vet om flyselskaper som flyr til New Orleans?

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fly med KLM som samarbeider med Northwestern i USA, SAS som samarbeider med United (tror jeg), eller British Airways. De fleste europeiske flyselskap samarbeider med et amerikansk og kan derfor skaffe deg en OK pakkeløsning.

Gjest vichy uinnlogget
Skrevet

Hei!

Takk for svar! Jeg tok kontakt med ebookers.com og fikk et tilbud på 7765 kr per person. Dette var reise fra Norge til New Orleans, reise fra New Orleans til Orlando og retur til Norge fra Miami. Hva synes dere om den prisen? Jeg har lite peiling på flypriser, så jeg aner ikke om det var et godt tilbud.

Skrevet
Hei!

Takk for svar! Jeg tok kontakt med ebookers.com og fikk et tilbud på 7765 kr per person. Dette var reise fra Norge til New Orleans, reise fra New Orleans til Orlando og retur til Norge fra Miami. Hva synes dere om den prisen? Jeg har lite peiling på flypriser, så jeg aner ikke om det var et godt tilbud.

Hvilken tid av året er dette?

Skrevet

Hørtes litt dyrt ut, men det kommer helt an på når dere skal dra. Skal du dra i løpet av sommeren er det en helt grei pris. Skal du dra seint på høsten er det litt dyrt. Prøv Nordmann.no, de har gitt meg bra priser før.

Jo lenger tid i forveien du bestiller, jo billigere priser kan du få.

Bare sier i fra at New Orleans er helt sinnsykt varmt og klamt om sommeren! Men en fantastisk by!

Gjest vichy uinnlogget
Skrevet

Dette var avreise fra Norge 27.desember og retur 10.januar. Noen som vet hvordan temperaturen er i New Orleans på denne tiden av året?

Skrevet

I desember/januar kan været veksle ganske mye, det kan bli ganske varmt og ganske kaldt, men mesteparten av tiden er det nok som en kjølig mai i Norge.

Sjekk bl. a. nola.com og neworleans.com, mener å huske at en av de sidene har litt info om vær.

Siden dere skal være der over nyttår, så bør dere begynne å se dere om etter hotell raskt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...