AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 jeg elsker at eldre menn klemmer meg, trøster meg, og prøver å få meg til å føle meg bedre ved å snakke og sånn. De to første jeg har betrodd meg til med problemer har vært menn. Jeg likte at dem tok på meg.. dette høres jo helt creepy ut siden jeg bare er 18 år selv.... de fleste kjæresten jeg har hatt har jeg ikke vært noe intressert i sex, bare sånn som jeg nevnte over her... er jeg totalt unormal og noen som vet hva det kan komme av? Anonymous poster hash: 78489...29e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 daddy issues? høh? Anonymous poster hash: 78489...29e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 høh? Anonymous poster hash: 78489...29e at du føler deg trygg med eldre menn generelt, fordi det på en måte fyller et tomrom som vil i dette tilfellet være farsrollen i ditt liv.Anonymous poster hash: ec371...e1d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Åja, men jeg har jo en far. Men de skilte seg da jeg var 3 år, så så han ikke ofte i oppveksten. Anonymous poster hash: 78489...29e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Vil du at de og skal pule deg? Anonymous poster hash: bc103...6ab
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Vil du at de og skal pule deg? Anonymous poster hash: bc103...6ab Nei. Anonymous poster hash: 78489...29e
WubWub Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Åja, men jeg har jo en far. Men de skilte seg da jeg var 3 år, så så han ikke ofte i oppveksten. Anonymous poster hash: 78489...29e Er jo det "daddy issues" går utpå. Om man har hatt en fraværende far under oppveksten så er det naturlig at man vil finne en måte på å fylle dette tomrommet, og det gjør man ved å knytte seg til eldre menn for omsorg , trygghet og kjærlighet og bruker de som farsfigurer. forøvrig så er litt av dette en freudansk teori.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 åja, men får jo den omsorgen, tryggheten og kjærligheten hver dag nå. Men likevel liker jeg best å få den av andre. Egentlig samme med mor. Freudansk? Anonymous poster hash: 78489...29e
WubWub Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 ta det opp med en terapaut. du vil ikke finne noen fasit svar her på hvorfor ting er som de her om det er unormalt eller normal å ønske seg klemmer er nok individuelt. noen liker klemmer, andre ikke retten og sletten.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 Åja, men jeg har jo en far. Men de skilte seg da jeg var 3 år, så så han ikke ofte i oppveksten. Anonymous poster hash: 78489...29e Så lenge han var fraværende under store deler av livet ditt så gjelder det. Du trenger ikke å føle noe seksuelt for eldre menn, men du vil ha kjærlighet og omtanke fra dem, du vil at de skal bry seg om deg, siden du kanskje ikke fikk det samme fra din far. Jeg råder deg til å snakke jevnligere med både mor og far en stund, så kan tomrommet forsvinne forhåpentligvis.Anonymous poster hash: ec371...e1d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #12 Skrevet 2. januar 2014 ta det opp med en terapaut. du vil ikke finne noen fasit svar her på hvorfor ting er som de her om det er unormalt eller normal å ønske seg klemmer er nok individuelt. noen liker klemmer, andre ikke retten og sletten. Det er jo bare flaut. Tør ikke si noe om det. Anonymous poster hash: 78489...29e
Alina X Skrevet 2. januar 2014 #13 Skrevet 2. januar 2014 Må det absolutt handle om daddy issues? Jeg tiltrekkes selv av litt eldre menn typ begynnelsen av 40 årene/slutten av 30 årene og det er fordi jeg føler de er tryggere og har mer livserfaring. Jeg føler ikke at en fyr på min alder(26) kan gi meg samme tryggheten. Der føler jeg derimot at jeg må passe på han... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå