WubWub Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Bare lurte på om det er flere enn meg som opplever angst/panikk relaterte bivirkninger i forhold til snus bruk? La oss si man har en xtra strong porsjon snus i munnen og bytter den ut hver gang den er "tom" med en ny, etter et par timer så vil det kanskje ikke være så unaturlig om man er skjelven, kaldsvetter og rar i magen og hodet?
flinkeceline Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Det ville ikke falt meg inn som unaturlig da det kommer an på kroppen din, hva den tåler, osv. Gamle læreren min hadde alltid en prell i kjeften og kaffi på bordet. Spretten som bare det.
Gwen Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Da har man gjerne for mye nikotin i kroppen. Jeg får den følelsen om jeg har vært ute og drukket, da røyker og snuser jeg i et sett, tar jeg en snus dagen etter kan jeg kjenne de følelsene.
She_Leiva Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Beste måte for meg å beskrive nikotinsjokk er som å være bil-/sjøsyk. Kaldsvette, svimmel, kvalm, hodepine, skjelven, giddaslaus o.s.v, mye slik du beskriver. Jeg kan fint damprøyke en pakke Petterøe's, men med en gang jeg hiver en snus under leppa (kan om så være en Mocca mini-porsjon), så er jeg nede for telling.
Dricka Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Jeg kan røyke masse.. men en snus får jeg nikotinsjokk av.. Merkelige greier det der.
Gjest Eurodice Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Dette er ikke svar på det du spør om, men hvorfor skal du (og andre) tilføre kroppen giftstoffer som snus og røyk i det hele tatt? Alkohol er heller ikke bra, men de fleste drikker vel ikke daglig kanskje. De som røyker og snuser, gjør jo dette flere ganger daglig. Les om hvordan dette påvirker kroppen, så tar du kanskje skrekken.
Gjest miaw Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Jeg kan røyke masse.. men en snus får jeg nikotinsjokk av.. Merkelige greier det der. Ikke så veldig merkelig egentlig, det er mye mer nikotin i snus enn hva det er i røyk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå