AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Jeg tenkte jeg skulle dele litt med dere om hvor feil man kan ta når man forhåndsdømmer folk. Første gang jeg så han var min eneste tanke at han der skal med meg hjem en dag! Andre gang vi møttes var på en sommerfest. Han tok meg med til bilen sin, løftet meg opp på bagasjerommet, stakk hånden ned i buksa mi og kjørte på som om han aldri hadde gjort noe annet. Det var så usannsynlig deilig og jeg var så klar for pikken hans, men nei. Plutselig stoppet han det og vi gikk hver vår retning. De neste 6 mnd møttes vi endel på fester hvor det samme skjedde hver gang. Hånda ned i buksa, masse pirring, så var det stopp. Jeg tenkte at han sikkert var en real player som brukte jenter som tidsfordriv frem til neste frøkna dukker opp.. Men jeg er ikke sjalu og vi hadde det gøy, så jeg fortsatte. Han kom også å besøkte meg innimellom. Det startet veldig uskyldig men ut over kvelden endte vi på gulvet med hendene godt nedi buksene på hverandre. Jeg syns det er pirrende og digg å gi blowjob, men etter noe som for meg virket som 2.5 sekund dro han seg ut og tok på seg klærne igjen. Jaja, der har jeg noe å øve på tenkte jeg. Han pleide å hente meg endel på byen. Da også skjedde det samme, ofte i bilen hans på en random parkering. Heftig klining, blowjob og klåing men når det var "dags at ta sista steget" kom det alltid noe i veien som gjorde at han, ut av det blå, måtte kjøre meg hjem. Vi sex-prata mye i telefonen og jeg ble ofte så kåt at jeg nesten dytta telefonen opp i dåsa. Stort sett avtalte vi alltid å fortsette face2face, men han kom aldri bort etter de samtalene. Jeg er sikker på at hadde jeg hatt baller så hadde de sett ut som to smurfer. Så kom dagen. Vi var på fest samme sted og havnet på byen sammen. Han hadde mistet husnøkkelen sin og jeg bodde bare 10 min unna sentrum. Han ble med meg hjem. Buksa hans var allerede på anklene før vi var innenfor døra. Etter ett sekund var vi nakne. Jeg hadde så sinnsykt høye forventninger til det her. Endelig skulle jeg få det jeg ville ha. Kondom var det ingen av oss som hadde. Akkurat da dreit jeg i det. Pikken funker like bra uten kondom sa jeg.. Så han dytta den inn i meg, hardt og deilig, i kanskje 5 sekunder. Så var det over! Ferdig, finito.. Jeg blei så skuffa og om mulig, enda mer kåt og seksuelt frustrert. Han dro dagen etter og vi var ikke noe mer sammen før 1 mnd senere hvor han igjen måtte sove hos meg etter en bytur. Etter litt småtafsing og klining sovnet han på sofaen. Så hørte jeg ikke noe på lenge. Helt tilfeldig en dag jeg fylte bensin møtte jeg han. Vi pratet lenge og han spurte om han ikke kunne være med meg hjem og prate ut om ting. Vi dro hjem til meg, satte oss i sofaen og pratet. Alt ble så tydelig, hvorfor han var så avvisende når det kom til sex, hvorfor ONS vårt sugde skikkelig og hvorfor han ikke tok kontakt etter det. Gutten var jomfru. Han har drevet med cross hele livet og aldri tatt seg tid til damer. Alle gangene han "avviste" meg gjorde han det fordi han ikke turte mer. Han kom nesten med en gang av bj for det var også nytt for han. Og den fantastiske 5-sek sex var sånn fordi han ikke turte å komme uten kondom. Grunnen til at jeg tenkte å dele dette med dere er fordi at det er så lett å dømme folk. Jeg trodde grunnen til at han var så avvisende og rar var fordi han var en rundbrenner som brukte meg som tidsfordriv. Egentlig var han bare redd for å ikke være bra nok. Nå har vi vært sammen i mange år og har et helt fantastisk liv - og sexliv! Anonymous poster hash: de4da...af1 Anonymous poster hash: de4da...af1 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 takk for at du delerAnonymous poster hash: a5c97...33a
Gjest Coolaid Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Uansett, man kan måle positive sexopplevelser i annet enn hvor lenge han holder ut ? Kos deg med opplevelsene dine Han /dere har jo stort potensiale sammen eller ?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Han var kanskje ganske ung, da? Har møtt en lignende fyr som garantert ikke er jomfru, og blir nesten litt lei meg når han holder på sånn. Tenker han ikke liker meg godt nok. Anonymous poster hash: bbf9c...7c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå