Gå til innhold

MR

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan en MR av hodet avvise feil med hjertet? Om det henger sammen på noen måte

Anonymous poster hash: 0cf07...e2e

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Erica
Skrevet
Sillicious, on 02 Jan 2014 - 02:51, said:

Legg deg :fnise:

Den der var rett og slett stygg. Du burde holde deg for god til å komme med slike nedlatende kommentarer til et slikt spørsmål jeg regner med var reelt.

• Liker 1
Gjest Gjest_Erica
Skrevet
AnonymBruker, on 02 Jan 2014 - 02:43, said:

Kan en MR av hodet avvise feil med hjertet? Om det henger sammen på noen måte

Anonymous poster hash: 0cf07...e2e

Nei, det tviler jeg på... Hvis du lurer på om det er noe galt med hjertet, kan dette undersøkes ved blodtrykksmåling, EKG og ultralyd av hjertet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på noe om MR så tenkte jeg kunne ta det her i stedet for å lage et nytt emne. Jeg skal inn til MR og lurer på hva som skjer om man har metall i kroppen under en MR-undersøkelse? Grunnen til at jeg lurer er at jeg ved et uhell fikk svelget et fremmedlegeme av metall som jeg ikke er sikker på om har kommet ut igjen… Har i alle fall ikke merket noe - og tror jeg hadde merket det om det hadde kommet ut!

Anonymous poster hash: 78144...8ce
Skrevet

Lurer på noe om MR så tenkte jeg kunne ta det her i stedet for å lage et nytt emne. Jeg skal inn til MR og lurer på hva som skjer om man har metall i kroppen under en MR-undersøkelse? Grunnen til at jeg lurer er at jeg ved et uhell fikk svelget et fremmedlegeme av metall som jeg ikke er sikker på om har kommet ut igjen Har i alle fall ikke merket noe - og tror jeg hadde merket det om det hadde kommet ut!

MR maskinen er en stor magnet. Så.. du kan se for deg hva som skjer om det er noe magnetisk på eller i deg. :/

Unnskyld for svaret over btw, jeg måtte bare. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

MR maskinen er en stor magnet. Så.. du kan se for deg hva som skjer om det er noe magnetisk på eller i deg. :/

Unnskyld for svaret over btw, jeg måtte bare. :fnise:

ringte for å høre. det var ikke farlig, men bildene kan bli dårlige. så jeg skal ta røntgen først for å se om den er der :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...