Gå til innhold

Dessert som passer til lasagne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har venninner på besøk førstkommende lørdag og jeg skal servere lasagne til hovedrett, men jeg er veldig usikker på hva jeg skal ha til dessert. Jeg tenkte på triamisu, men det er ikke jeg noe glad i, heller ikke panna cotta(som dere skjønner er jeg ikke noe dessert menneske). Hva skal jeg lage? Det må ikke være så komplisert, da jeg ikke er en mester på kjøkkenet.

Anonymous poster hash: fe000...7b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Creme brulee! Nam! Med litt friske bær til. Ladge det for første gang selv, og det var virkelig ikke vansklig!:)

Skrevet

sjokolademousse!! :D Sånn pakke kan du få kjøpt på butikken - hvis dere blir flere enn 3 er det lurt å kjøpe 2 pakker av det :) Den med daim er veldig god. Og husk å kjøpe vaniljesaus!

Skrevet

Sjokoladekake (helst noe litt klissete, som brownies eller fransk sjokoladekake), servert med en kule vaniljeis og gjerne noen rørte bær (bringebær eller kirsebær).

AnonymBruker
Skrevet

sjokolademousse!! :D Sånn pakke kan du få kjøpt på butikken - hvis dere blir flere enn 3 er det lurt å kjøpe 2 pakker av det :) Den med daim er veldig god. Og husk å kjøpe vaniljesaus!

støtter denne :)

Om du ikke er noe dessertmenneske så ville jeg ikke stresset med å lage noe som tar tid. Og sjokolademoussen man får kjøpt på butikken er jo døøødsgod :D også er det jo så enkelt.

Anonymous poster hash: 2d14e...9c7

AnonymBruker
Skrevet

støtter denne :)

Om du ikke er noe dessertmenneske så ville jeg ikke stresset med å lage noe som tar tid. Og sjokolademoussen man får kjøpt på butikken er jo døøødsgod :D også er det jo så enkelt.

Eller så ville jeg bare kjøpt en boks med is :)

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hei, jeg har venninner på besøk førstkommende lørdag og jeg skal servere lasagne til hovedrett, men jeg er veldig usikker på hva jeg skal ha til dessert. Jeg tenkte på triamisu, men det er ikke jeg noe glad i, heller ikke panna cotta(som dere skjønner er jeg ikke noe dessert menneske). Hva skal jeg lage? Det må ikke være så komplisert, da jeg ikke er en mester på kjøkkenet.

Anonymous poster hash: fe000...7b5

lasagne er temmelig mektig. Jeg tenker det er godt med noe lett og friskt som fruktsalat. Eller rett og slett skjær opp noe frukt og bare server det. Melon f.eks. veldig godt. Spesielt om du ikke er et dessertmemneske
  • Liker 6
Skrevet

Sjokoladekake (helst noe litt klissete, som brownies eller fransk sjokoladekake), servert med en kule vaniljeis og gjerne noen rørte bær (bringebær eller kirsebær).

Det er deilig ja.

Skrevet

Nei, nei, nei! For det første så er den ikke spesielt godt, for det andre skal man ikke ha vaniljesaus på sjokolademousse!

Hva med å lage en pavlova? Jeg så Nigella laget denne, ser passe enkel ut - og passer godt nå vinterstid.

:heks:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En frisk sorbet med frukt og bær passer til lasagne.

Anonymous poster hash: ae219...050
  • Liker 3
Skrevet

Jeg ville valgt noe lett og friskt siden Lasagne er veldig mektig. Is høres kanskje litt kjedelig ut, men hvis du kutter opp litt frukt og bær så kan alle ta det de vil ha på isen. Kjempegodt og veldig enkelt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...