AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Hei! jeg er en jente på 21år som plutselig ikke blir våt under samleie. Jeg er kåt og klar men ingenting skjer der nede. Det er helt umulig for typen å få inn penis. Dette skjedde nå plutselig og har vart i ca 1mnd. Før dette ble jeg veldig fort våt og i tillegg veldig våt! Jeg har også merket at jeg er dobbelt så trang! det virker som skjedeveggene har blåst seg opp eller noe.. Det er ikke vont, annet en stikking nederst i magen av og til.. men det skjer til vanlig også. jeg har søkt mye på nettet men finner ikke ut hva det kan være. noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: aea6c...6b7
Gjest Eurodice Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Hei! jeg er en jente på 21år som plutselig ikke blir våt under samleie. Jeg er kåt og klar men ingenting skjer der nede. Det er helt umulig for typen å få inn penis. Dette skjedde nå plutselig og har vart i ca 1mnd. Før dette ble jeg veldig fort våt og i tillegg veldig våt! Jeg har også merket at jeg er dobbelt så trang! det virker som skjedeveggene har blåst seg opp eller noe.. Det er ikke vont, annet en stikking nederst i magen av og til.. men det skjer til vanlig også.jeg har søkt mye på nettet men finner ikke ut hva det kan være. noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: aea6c...6b7 Jeg tror det er mer fornuftig å bli undersøkt av en gynekolog enn å lese på internett.
siwhel Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Du sier du ikke er våt lenger under samleie. Hva med onani?
kalal Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 jeg blir pittelitt våt om jeg onanerer alene, men ikke på samme måte som før. TS
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Har du nettopp begynt på p-piller? Anonymous poster hash: 25f08...8a2
Gjest Lille-pus Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 En time hos en dyktig gynekolog tror jeg er det beste stedet å starte. P-piller kan også være en medlvirkende årsak...
kalal Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 nei, går ikke på p-piller eller medisin.. det er ikke sopp heller
kalal Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 gjør det det? laget profilen for lenge siden og er her aldrig.. Dette er vell ikke det jeg hadde tullet med om jeg var en mann.. det er jo kjedlig
siwhel Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 Nei får nå håpe du hadde hatt en bedre fantasi som så. Hihi 😊 Men som de andre sier ta deg en tur til legen. Du har jo merket forskjell ved onani også. Så et eller annet kan det jo være. Siw
Gjest Eurodice Skrevet 2. januar 2014 #12 Skrevet 2. januar 2014 gjør det det? laget profilen for lenge siden og er her aldrig.. Dette er vell ikke det jeg hadde tullet med om jeg var en mann.. det er jo kjedlig Du er ikke TS. Hun skriver uklanderlig, mens du har et elendig språk. 1
siwhel Skrevet 2. januar 2014 #13 Skrevet 2. januar 2014 Du er ikke TS. Hun skriver uklanderlig, mens du har et elendig språk. Er dette mulig?
Gjest Eurodice Skrevet 2. januar 2014 #14 Skrevet 2. januar 2014 Er dette mulig? Ja. Les alle innleggene.
kalal Skrevet 2. januar 2014 #15 Skrevet 2. januar 2014 jaja, spiller jo ingen rolle om du tror jeg er TS eller ikke.. svar får jeg uansett og det var det jeg kom hit for
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 2. januar 2014 #16 Skrevet 2. januar 2014 Du er ikke TS. Hun skriver uklanderlig, mens du har et elendig språk. Uklanderlig? Lol nope. Les første innlegg på nytt igjen.
Gjest Eurodice Skrevet 2. januar 2014 #17 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Uklanderlig? Lol nope. Les første innlegg på nytt igjen. Ikke bokstavelig, men i forhold til slik Kalal skriver. Jeg ser hun har del småfeil, TS altså. Endret 2. januar 2014 av Arabella
tore55 Skrevet 2. januar 2014 #18 Skrevet 2. januar 2014 (endret) noen troller ja Endret 2. januar 2014 av tore55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå