AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 ja, overskriften sier vel seg selv. når jeg skal ri så knekker jeg penis på en måte, klarer ikke helt å bevege meg men har likevel rytmen ? akkurat som om jeg er usikker på meg selv. flere som har det slik ? Anonymous poster hash: ef389...293
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Nei, men peniser kan bli slukt av vaginaen og forsvinne helt. Noen vaginaer har tenner. Vagina dentata heter det. Så vær forsiktig. Anonymous poster hash: bb16a...52c 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Kan du utdype litt mer? (forresten, Når du sier knekker penis så blir storkaren min der nede fryktelig redd)Anonymous poster hash: 43f87...2db
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Kan du utdype litt mer? (forresten, Når du sier knekker penis så blir storkaren min der nede fryktelig redd)Anonymous poster hash: 43f87...2db hehe nei altså, akkurat som om jeg bøyer den ? hvis du skjønner.. nå er jeg ikke verdens beste til å forklare heller da. Anonymous poster hash: ef389...293
Gamerfrue Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Kan du utdype litt mer? (forresten, Når du sier knekker penis så blir storkaren min der nede fryktelig redd)Anonymous poster hash: 43f87...2db Hahaha, var det litt hardt å skulle skrive junior? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå