AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Hei har prolaps i nakke, og har vært veldig plaget det siste halvåret, jeg skulle til legen idag og forlenge sykemledingen min, men legen nektet meg dette og ville absolutt jeg skulle prøve å komme meg tilbake i jobb. Jeg går på sterke smerestillende for å sove på natten og sliter med depresjon.. så jeg tenker oppi alt dette så må jeg bytte fastlege..kan dette være en grunn til å få byttet til annen lege? skal sies jeg har vært plaget med dette i mange år og fått omskolering men jobben jeg har idag fungerer egentli dårlig kroppsmessig for meg, men har heller ikke råd til å bare slutte i den, er det noen skal kan lover og regler for dette og hva er mine muligheter, har gitt opp fastlegen for å si det slikt Anonymous poster hash: f7537...e67
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå