Gå til innhold

kvinners erogene soner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurt litt på hva som er den fysiologiske og biologiske årsaken til at det er såpass variasjon hos kvinner og deres erogene soner.

Noen kvinner har meget følsomme pupper og/eller følsom hals, mens andre derimot ikke har disse "egenskapene". Hvorfor er det slik?(hvis man ser bort ifra kvinner som har ammet)

Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

jeg har ikke barn så har jo logisk nok ikke ammet, men jeg har ingen følelser i brystene i det hele tatt. mannen kan godt klemme på de, stryke på de osv osv men det er ingenting jeg reagerer på. ellers på kroppen derimot :lur:

Skrevet

jeg har ikke barn så har jo logisk nok ikke ammet, men jeg har ingen følelser i brystene i det hele tatt. mannen kan godt klemme på de, stryke på de osv osv men det er ingenting jeg reagerer på. ellers på kroppen derimot :lur:

ok, men syntes du ikke det er litt merkelig at dere kvinner er såpass forskjellig her? Må jo være genetisk! Og i så fall, hvorfor er det slik?

De kvinner med meget følsomme pupper og/eller hals, får kanskje mer ut av sex og lettere orgasme? Har jo hørt om kvinner som nesten kan for orgasme bare ved at man berører brystene dems.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

ok, men syntes du ikke det er litt merkelig at dere kvinner er såpass forskjellig her? Må jo være genetisk! Og i så fall, hvorfor er det slik?

De kvinner med meget følsomme pupper og/eller hals, får kanskje mer ut av sex og lettere orgasme? Har jo hørt om kvinner som nesten kan for orgasme bare ved at man berører brystene dems.

neeh... kroppen er forskjellig fra kvinne til kvinne. å det plager meg heller ikke :)

jeg får orgasmer tro du meg, men det er så absolutt ikke på grunn av brystene. å hvor lett en person får orgasme kommer også an på div faktorer som stress, hvor komfortabel man er med en person osv osv. sier som mange andre: her finnes det rett og slett ikke noe svar så du får bare sitte der å gruble :)

Gjest Summers
Skrevet

Tror man må være åpne for at kvinners seksualitet ligger kun i hodet og de kun føler det de tror de burde føle.

Gjest Inferno
Skrevet

Tror man må være åpne for at kvinners seksualitet ligger kun i hodet og de kun føler det de tror de burde føle.

Jeg føler ikke, men jeg har et rimelig greit sexliv likevel.

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet

Jeg får det. Jeg er ekstremt følsom på halsen og på brystene og kan få orgasme ved berøring der alene. ^^,
Skrevet

Det varierer ikke så altfor mye, det er mer grader av hvor tennende de ulike sonene er.

Så er det også slik at det er deilig å bli berørt - spesielt kysset - områder der du sjelden blir berørt. Det er ekstremt deilig å bli kysset i nakken siden jeg sjelden blir berørt der - har også langt og tykt hår som ofte dekker nakken. Bare å få "luft" der når jeg har håret opp er behagelig - enda mer å bli berørt.

Det er også korrelatert til hva man selv synes er sexy og tennende og muligens noe edgy. Hvis man anser et område som "kinky" eller har en fetish, så er det automatisk mer tennende å bli berørt der selv om man i utgangspunktet ikke har noen fysiske betingelser som gjør området mer erogant.

Orgasmen skjer i hjernen, mind you ;)

Skrevet

Noen ganger lurer jeg på hvordan det er å oppleve en vaginal orgasme.

Vanligvis må jeg ta klitten i bruk, se.

AnonymBruker
Skrevet

Hele kroppen min er en eneste erogen sone. Hals, nakke, pupper, rygg, underarmer, indre lår, mage, rumpe, ører og til og med føtter. Jeg får også orgasme veldig lett, vaginalt og klitoris. På samme tid er jeg veldig kilen. Forskjellen ligger i hovedsak i hjernen. (både biologisk og psykologisk)

Anonymous poster hash: d0db3...0a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...