Gå til innhold

Mer sexy klær til kjæresten


chrispatrick

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til at dama skal kle seg litt mer sexy til daglig og hjemme. Har dere noen tips om hva jeg kan kjøpe til henne, eller tipse henne om? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Hva er sexy kledd for deg?

Hvordan går man da kledd?

"Til daglig"... det er på jobb og i det offentlig rom, ikke sant?

Og 'hjemme' er ?

Og så spørs det jo om det du mener med sexy kledd er innenfor det hun synes er fint.

Når vi vet det så kan vi jo prøve å hjelpe deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs. jeg ville nok blitt litt fornermet om min samboer kom hjem med nye klær fordi han ikke mener jeg kler meg sexy nok. så du burde diskutere saken med henne først syns jeg



Anonymous poster hash: d5dfb...d77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sexy kledd for deg?

Hvordan går man da kledd?

"Til daglig"... det er på jobb og i det offentlig rom, ikke sant?

Og 'hjemme' er ?

Og så spørs det jo om det du mener med sexy kledd er innenfor det hun synes er fint.

Når vi vet det så kan vi jo prøve å hjelpe deg litt.

Til daglig er jobb og offentlig rom, hjemme er i leiligheta vår :) Og så klart må hun synes klærne er fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Folk har litt ulike forstillinger om hva sexy betyr, - derfor jeg spør :)

Skjørt kombinert med en lekker bluse kanskje eller kjoler? Og sko med litt hæl?

Hva er hennes flotteste trekk? Pene ben? Smalt liv?

Vi får prøve å fiske frem noen idèer som akkurat passelig antyder hennes lekreste trekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har litt ulike forstillinger om hva sexy betyr, - derfor jeg spør :)

Skjørt kombinert med en lekker bluse kanskje eller kjoler? Og sko med litt hæl?

Hva er hennes flotteste trekk? Pene ben? Smalt liv?

Vi får prøve å fiske frem noen idèer som akkurat passelig antyder hennes lekreste trekk :)

Hun har veldig søt rumpe og ben, men hun er ikke så glad i skjørt/kjoler. Kunne tenke meg noe med utrigning/push-up :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å kjøpe en WR.UP til henne? Sexy og komfortabel som passer både i det daglige og hjemme ;-)

Anonymous poster hash: 948cc...6f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe en WR.UP til henne? Sexy og komfortabel som passer både i det daglige og hjemme ;-)

Anonymous poster hash: 948cc...6f0

Tenker hun blir å være sinnsykt deilig i de, takk! Noen flere tips? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hun få gå som hun vil? Så lenge hun ikke kler seg som en slask har du ingenting du skulle ha sagt.



Anonymous poster hash: c3ee4...676
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker hun blir å være sinnsykt deilig i de, takk! Noen flere tips? ;)

Jeg hadde ledd meg i hjel om jeg hadde fått de buksene der.

La henne gå kledd som hun vil, eventuelt gi henne et kompliment de gangene hun går i noe du synes er pent, mulig hun da velger å bruke det oftere.

Jeg tror ikke jeg hadde blitt fornærmet dersom samboeren min sa han ville at jeg skulle brukt andre klær, men... Jeg hadde ikke brydd meg. Går i det jeg liker, eller noe jeg synes er komfortabelt. Det gjør nok de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs. jeg ville nok blitt litt fornermet om min samboer kom hjem med nye klær fordi han ikke mener jeg kler meg sexy nok. så du burde diskutere saken med henne først syns jeg

Anonymous poster hash: d5dfb...d77

Oversatt: Spørs om jeg gidder hjelpe deg. Syns det er jævla teit å tenke på at andre jenter bare skal få gave nye klær sånn uten videre. Tenker at jeg blir litt fornærmet nå, hvorfor kjøper ikke typen min klær til meg? Tenker du på at du minner oss på at ingen kjøper noe til oss? Vil vertfall du skal snakke med henne først så hun føler seg egoistisk og billig når du foreslår det så jeg slipper å føle meg så rævva for at du kommer her og forteller oss hvor jævla mye du skjemmer bort bitchen!

Anonymous poster hash: ed87c...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hun få gå som hun vil? Så lenge hun ikke kler seg som en slask har du ingenting du skulle ha sagt.

Anonymous poster hash: c3ee4...676

Oversatt: Kan du ikke bare kappe pikken av deg isteden?

Anonymous poster hash: ed87c...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt kjempe glad om samboeren kom hjem med klær til meg en dag, tror ikke det handler om at TS synes hans sambo kler seg dårlig, men kanskje vil framheve at han synes hun er pen! Man glemmer jo ofte bort sånt selv, så jeg synes det er en fin tanke å ville gjøre noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Hun har veldig søt rumpe og ben, men hun er ikke så glad i skjørt/kjoler. Kunne tenke meg noe med utrigning/push-up :)

Blyantskjørt er jo 'in' som aldri før, men det er jo et sjansespill om hun virkelig synes det er det verste hun kan få... og om du bommer fullstendig på størrelsen.

- type du kjøper et skjørt som er for lite "Buhu jeg er feit!". Du kjøper et som er for stort: "Buhu du synes jeg er så stor og feit, men det er jeg ikke" :fnise:

Når du snakker om push-up så er det på BH fronter, og da melder jeg meg ut her, fordi da vil du at hun skal vise frem puppene sine... og der blir det veldig fort veldig kleint.

Bluser eller gensere med utringning er det lite vanskelig å finne... men jeg undrer meg litt på motivasjonen din nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...