AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Har slitt litt med magen i høst. Har alltid hatt litt ømfintlig mage der jeg sliter med luft i magen og noen ganger magesmerter. Lurer på om stress og det at jeg ofte ikke har tid å spise noe særlig når jeg er på jobb. Begynte i den jobben i høst, og etter det syns jeg at har fått flere plager. Plutselig ble jeg mer ømfintlig for melkeprodukter, og da spesielt melk. Drikker ikke det ofte, men noen ganger sjokolademelk. Får da vondt i magen, får luft og løs i magen. Ellers så får jeg vondt i magen av å drikke øl, og veldig mye luft. Hadde ingenting av det før, men har alltid hatt endel luft i magen. Noe som er plagsomt nok. Lurer på å gå til lege, men lurer på om jeg har irritabel tarm kanskje? Eventuelt kanskje bare stresset går på magen? Anonymous poster hash: e5b65...8fb
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Reagerer også litt på hvitt brød spesielt. Anonymous poster hash: e5b65...8fb
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 for meg høres det ut som at du har utviklet en form for matallergi. er du "heldig" har du fått både gluten og laktoseintolleranse. men det kan de se på blodprøve jeg mente jeg hadde iritabel tarm eller noe, men endte opp med å ha laktoseintolleranse. drikker jeg vanlig melk nå så kan jeg glemme å bevege meg utenfor huset resten av dagen da magen min går helt i vranglås Anonymous poster hash: 9b9b2...e85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå