AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Del Skrevet 1. januar 2014 Hei, jeg har bursdag i mai og har som mål å få tatt teorien i løpet av januar måned. Har teoriboken liggende her hjemme. Også tenkte jeg å kjøpe tid på teoritentamen. Men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne. Hvordan har dere andre gjort det? Og har dere tips til noe jeg burde følge ekstra med på? Noe som er spessielt vanskelig, lurespørsmål osv ?Har lest litt i boken en gang og gud så kjedeli! Hvordan gjorde du det når du begynte? Leste boka ? Tester på nett? Anonymous poster hash: 27a60...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Del Skrevet 1. januar 2014 Leste først boka en gang, såyok jeg maaaaange tester på teoritentamen.no. Leste mer på det jeg hadde feil, tok flere tester. Lær deg enkel utregning (sånn 3,6 greier) Teoriprøven var enklere enn de på nettet, det var ikke sånne som der de prøver å sette deg fast med nesten like alternativer. Anonymous poster hash: 84755...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 5. januar 2014 #3 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg hoppet glatt over boka,og gikk rett til prøver på nettet. Sto på første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aasa Skrevet 5. januar 2014 #4 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg tok teorien på bil sist torsdag og bestod med fire feil. Først leste jeg boka, så tok jeg prøver på teoritentamen. Brukte også spørsmålsboka som hører med teoriboka:) viss du øver masse på teoritentamen, og består der, består du hvertfall på den ordentlige prøven tror jeg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 5. januar 2014 #5 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Jeg tok teorien for en måned siden. Det jeg gjorde var å lese boken når jeg hadde tid på buss, tog ol. Prøve å forstå det jeg leste. Deretter tok jeg endel gratis tester på nettet for å forstå vinklingen : * https://teoritentamen.no/gratis-teoriprove-for-bil/oppgave/1 * http://www.prove.no/ Tilslutt kjøpte jeg et dagspass på teoritentamen.no Det som er bra med den er at man kan laste ned en app på mobilen og øve der. Spørsmålene på denne testen var akkuratt like de jeg selv fikk på prøven. Jeg hadde totalt 2 feil på selve prøven Endret 5. januar 2014 av primadonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 6. januar 2014 #6 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg leste boken kjapt gjennom en gang, og kjøpte ukespass på teoritentamen en uke før jeg tok prøven. Gikk veldig greit det Syntes teoritentamen hjalp veldig mye, og mange av spørsmålene der var vanskligere enn de jeg fikk på selve prøven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå