Gå til innhold

18 år og ukysset......

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Btw; Å møte personer over nett kan forklares for bekjente, uansett, for ''Nettdating''.

Du kan fortsatt sende meg en PM, så kan jeg snakke med deg en-til-en.

Skjønte ikke helt hva du mente?

Anonymous poster hash: 4eef9...bb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send meg en PM, så kan vi snakke, og jeg kan gi deg råd som ikke oversvømmes av kjærlighetshistorier til 10 forskjellige brukere, før du får lest mitt nyeste innlegg.

Skrevet

PM =personlig melding

Gjest Summers
Skrevet

Det var ikke særlig trøstende.... Vil helst ikke leve resten av livet alene...

Herrejesus, snakk om å overdrive, men her er et tips: bruk google, både på engelsk og norsk. Så får du flere tips enn de du har fått på KG.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Send meg en PM, så kan vi snakke, og jeg kan gi deg råd som ikke oversvømmes av kjærlighetshistorier til 10 forskjellige brukere, før du får lest mitt nyeste innlegg.

Skeptisk.

Til TS: dette er nok noe du bare må venne deg til over tid. Før du vet ordet av det har det blitt helt naturlig :)

Skrevet

Det er helt opp til TS om den vil kontakte folk på PM eller ikke.

Akkurat på samme måte som det er opp til TS om den vil motta 50 forskjellige meninger om moral og etikk, logikk, statistikk, osv. i vilt forskjellige retninger.

PM er en enkel-vei for kommunikasjon, fremfor en trøblete vei med mange biler.

Ser heller faktisk ikke, for å være helt ærlig, hvor mye MINDRE anonym... noen som helst blir?

Skrevet

Hei!

Er ei jente på 18 år, og ukysset...

Har aldri tort å latt en gutt kommet så nært innpå meg?

Er relativt attraktiv så får som regel en del forespørsler, spesielt på fest osv..

Er ikke sjenert, og kan godt snakke med gutter uten problem, men med en gang noen skal begynne å ta på meg, så friker jeg ut..

Vet at jeg liker gutter, for jeg finner noen veldig attraktiv, og kan fantasere om dem.. Men aldri i livet om jeg hadde turt å satt fantasiene til virkelighet...

Er det noe galt med meg?

Absolutt ikke noe galt med deg, du er mer normalt enn de aller fleste....;)

Det er både normalt å være ukysset i den alderen, og i tillegg være usikker seksuelt i din alder. Nyt den tide du har nå med spenningen, usikkerheten og nysgjerrigheten. Det skjer før du aner, så er du både kysset og mere til....

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :D
Tror jeg bare må prøve å presse meg selv mer.... Klarer ikke å skjønne hvorfor eg syntes det er så ubehagelig.. Kanskje det bare har vært feil type gutter jeg har vært borti :)

Skrevet

Ta det gradvis og stol på magefølelsen din! :) Har opplevd det samme, men det var rett og slett bare feil person(er) og feil tidspunkt. Du kommer ikke til å føle det sånn for alltid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en god ide....

se det du gjør er å finne en eller annen kjekkas på trikken også kysser du ham også blir du flau så sier du du trodde d var kjæresten.

Anonymous poster hash: 2c451...e7c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en god ide....

se det du gjør er å finne en eller annen kjekkas på trikken også kysser du ham også blir du flau så sier du du trodde d var kjæresten.

AnonymBruker
Skrevet

Hahahah, det tror jeg er det værste rådet noen sinne!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en god ide....

Overfalle en total fremmed, god idé.

Anonymous poster hash: 2b0c9...82c

Gjest Awzm me
Skrevet

Kanskje det må en litt dypere tiltrekning til for at du vil kysse noen? Liksom at du må bli forelsket før du føler deg klar for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...