AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Når man er med i en facebookgruppe kan man nå se hvem som har sett hver post. F.eks. en fyr jeg studerer med laget en gruppe for vårt fag og når han har skrevet noe nytt står det f.eks. "seen på 7". Men er det mulig å se hvem som har sett hver post i en gruppe som er åpen? Hvis jeg leser igjennom en gruppe jeg ikke er medlem i, kan vedkommende som laget den se at jeg har sett det? Når jeg kikker står det ikke noe "seen by" der, i hvert fall ikke for meg. Anonymous poster hash: a2066...008
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Noen? Anonymous poster hash: a2066...008
Lea2 Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Tror seen by... saken er kun for lukkede grupper. Ikke åpne grupper.
Millimani Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Det er da kun i lukkede grupper man kan se det
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Det er da kun i lukkede grupper man kan se det Ok, men hvis gruppen er lukket og du klikker på den, så kan man se noen poster. Kommer man fortsatt opp som en av de som har "sett" posten? Selv om man ikke er blant medlemmene? Anonymous poster hash: a2066...008
Lea2 Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Det som er åpent er det ingen som ser noen tall på.
Millimani Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Ok, men hvis gruppen er lukket og du klikker på den, så kan man se noen poster. Kommer man fortsatt opp som en av de som har "sett" posten? Selv om man ikke er blant medlemmene? Anonymous poster hash: a2066...008 Nei det tror jeg ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå