AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Hva kan jeg spise for å klare gå på do?Anonymous poster hash: 6244a...0b5
Supraspinatus Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 En stor dose magnesium kosttilskudd. Det får fart på sakene.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Drikk kaffe, spis svisker og müsli og gå en lang tur. Anonymous poster hash: 22a4b...cff 1
lillemeg90 Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Lactulose fås kjøpt reseptfritt på apoteket og det hjelper til med å smøre tarmene, man må også drikke mye vann om man tar det. Er du ofte forstoppet kan det forebygges med å daglig ta lactulose:)
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Laktulose og svisker. Beveg deg gjerne en del også. Og drikk kaffe og mye vann. Anonymous poster hash: 3a55a...def
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Har du en hard klump som sperrer må du ta en brødpose på hånda og grave ut litt så det løsner. Anonymous poster hash: 22dc3...ebe
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Jeg fant ut idag at det hjalp å spise en hel plate med stratos til frokost Anonymous poster hash: aaeec...cc2 1
Gjest Peanut Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Maltekstrakt i ren form pleier å hjelpe det og. ^_^
Gjest Gjest_Erica Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 Godt du fikk løst obstipasjonen med Stratos Det finnes også stikkpille Dulcolax som settes i rektum og som løser opp innholdet i tarmen.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #12 Skrevet 2. januar 2014 Godt du fikk løst obstipasjonen med Stratos Det finnes også stikkpille Dulcolax som settes i rektum og som løser opp innholdet i tarmen. Det var jeg som skrev om stratosen:P Og jeg er ikke ts Anonymous poster hash: aaeec...cc2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #13 Skrevet 2. januar 2014 Ts her. Takk for tips.. Lactulose, hvordan kan jeg innta det uten at det smaker dritt? For det er vel en olje? Har fortsatt ikke fått til noe.. Er gravid så kan ha med det å gjøre, og mye mat i julen. Er vel en uke siden nå, utenom noen små sauebæsjer, hvis dere lurte!!;/Anonymous poster hash: 6244a...0b5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #14 Skrevet 2. januar 2014 Kjøp Microlax på apoteket. Da kan jeg love deg det kommer ut Lactulose smaker litt søtt. Noen syns det er godt Men hvis ikke kan du jo f.eks blande det med svisker? Anonymous poster hash: cf895...a94
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #15 Skrevet 2. januar 2014 Ts her. Takk for tips.. Lactulose, hvordan kan jeg innta det uten at det smaker dritt? For det er vel en olje? Har fortsatt ikke fått til noe.. Er gravid så kan ha med det å gjøre, og mye mat i julen. Er vel en uke siden nå, utenom noen små sauebæsjer, hvis dere lurte!!;/Anonymous poster hash: 6244a...0b5 Bland det ut i vann/brus/saft Det pleier jeg å gjøre Anonymous poster hash: aaeec...cc2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #16 Skrevet 2. januar 2014 Vil helst ikke gå rett på tømmingsmidler, syns det er litt skummelt. TsAnonymous poster hash: 6244a...0b5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #17 Skrevet 2. januar 2014 Bruk fingrene og grav det ut. Høres ekkelt ut, men det er effektivt som bare det! Anonymous poster hash: 22dc3...ebe
Guadaloupe Skrevet 2. januar 2014 #18 Skrevet 2. januar 2014 Drikk mye vann og prøv med Lactulose som kjøpes på apoteket, det er en søt, gul væske. Ett lite tips er å spise svisker sammen med julematen, vi pleier alltid å ha det til ribben på julaften - vi hiver oppskjærte epler og svisker i formen til ribben de siste 30 minuttene som ribben steker. Smaker fortreffelig til julemat samtidig som det hjelper fordøyelsen når man spiser mye tung julemat!
Guadaloupe Skrevet 2. januar 2014 #19 Skrevet 2. januar 2014 Vil helst ikke gå rett på tømmingsmidler, syns det er litt skummelt. TsAnonymous poster hash: 6244a...0b5 Lactulose fungerer ikke direkte som et tømmingsmiddel men virker ved at det trekker væske inn i tarmen slik at tarminnholdet ikke blir så tørt og hardt og samtidig smører tarmen.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #20 Skrevet 2. januar 2014 Bruk fingrene og grav det ut. Høres ekkelt ut, men det er effektivt som bare det!Anonymous poster hash: 22dc3...ebe Huff nei, har prøvd å presse litt fra utsiden, orker ikke ta på bæsjen! TsAnonymous poster hash: 6244a...0b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå