AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Har dere tips til noen gøye drikkeleker? Noen som er lette å lære og ikke for mye å huske på? Helst ikke drikkeleker hvor man må si ting om seg selv, siden jeg vet noen som skal på festen min ikke liker slikt, og det fort kan bli for personlig. Anonymous poster hash: 6fc03...e3c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 sett på postman pat å få alle til å ta en shot eller noe hver gang han feilgirer du kan få det rimelig travelt da altså Anonymous poster hash: 6be7c...a2f
skrue Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Tja, noe jeg kom på i farten. Alle setter seg i ring og ser rett på de andre i stillhet. Grimaser er lov. Den første som bryter tausheten eller ler må drikke. Kommer til å gå bananas etter ett par minutter.
Fantomina Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 (endret) , Endret 18. januar 2015 av Fantomina
SardintrollReturns Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Få tak i "Cosmos" serien med Carl Sagan. Fyll opp glassene, og pælm i deg innholdet hver gang han sier "billions". En fin måte å bli drita på spør du meg. Endret 5. januar 2014 av SardintrollReturns 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå