Gå til innhold

Jeg er så flau!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde litt av en nyttårsfering, kan vel si at det tok litt vel av. Da det begynte å nærme seg morning gikk jeg hjem og var klar for å legge meg, men fikk besøk av en kompis ikke lenge etterpå! Det endte med at vi hadde sex. Jeg trodde jeg var alene hjemme siden min mor var borte for dagen. Da jeg våknet i dag tidelig fant jeg ut at hun hadde kommet tideligere hjem fordi hun ikke var i form. Hun har selvfølgelig fått med seg alt dette, og jeg visste egentlig ikke helt hva jeg skulle si.

Jeg er så kjempe flau at det går ikke an! :murvegg:

Anonymous poster hash: b00b1...aa7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hun overlever :P

jeg hadde veldig høylydt sex flere ganger mens broren til han jeg var sammen med bodde i kjelleren. de fleste bryr seg faktisk ikke :)

Anonymous poster hash: 359fe...0a1
AnonymBruker
Skrevet

hun overlever :P

jeg hadde veldig høylydt sex flere ganger mens broren til han jeg var sammen med bodde i kjelleren. de fleste bryr seg faktisk ikke :)

Jeg vil tro det blir noe helt annet når det er moren som får med seg det hele ;)

Anonymous poster hash: 67e0f...96c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro det blir noe helt annet når det er moren som får med seg det hele ;)

Anonymous poster hash: 67e0f...96c

det kan være :P men om min mor hadde vært på besøk hos meg ville jeg fortsatt hatt sex, bare litt stillere ;) men uansett, hun overlever ;)

Gjest Coolaid
Skrevet

Det er en sånn ting som skjer og er flaut der og da. Mest sannsynlig så håper hun at dere brukte prevensjon og at du hadde det kjekt :) Alle har jo sex. Mødre så vel som døtre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...