Gå til innhold

Såå seksuelt frustrert!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i ferd med å revne av seksuell frustrasjon! Tenker på sex hele tiden og jeg trenger virkelig å få meg et ligg nå.

Ons er uaktuelt, men pk er ikke en dum ide

What2do??

Anonymous poster hash: 9d007...07f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

skaff deg vibrator og en G-punkt stimulator :Nikke: funker for meg når jeg ikke har noen i nærheten. bedre orgasmer får jeg også :lol:

Anonymous poster hash: 2b212...71a
Skrevet

Kondomeriet?

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at jeg skal skaffe meg noe sånt ja, men det er ikke selve orgasmen jeg er sulten på, men nærhet og intimitet med en mann

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at jeg skal skaffe meg noe sånt ja, men det er ikke selve orgasmen jeg er sulten på, men nærhet og intimitet med en mann

finn deg en pulevenn? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i ferd med å revne av seksuell frustrasjon! Tenker på sex hele tiden og jeg trenger virkelig å få meg et ligg nå. Ons er uaktuelt, men pk er ikke en dum ideWhat2do??Anonymous poster hash: 9d007...07f Anonymous poster hash: 9d007...07f

Det er nok mange menn her på forumet som vil stille seg til disposisjon :)

Anonymous poster hash: 40f0f...b20

Gjest rådyr
Skrevet

skaff deg vibrator og en G-punkt stimulator :Nikke: funker for meg når jeg ikke har noen i nærheten. bedre orgasmer får jeg også :lol:

Det erstatter ikke en mann. Meg gjør det bare mer frustrert..

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mange menn her på forumet som vil stille seg til disposisjon :)

Anonymous poster hash: 40f0f...b20

Hahah ikke frist meg.. (neida.. joda)

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Kvinner heldigvis såpass enkle at at kan erstatte det aller meste av behov med sjokolade.

Endret av Summers
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Føler med deg TS. :(

Har det på mye av den samme måten og har hatt det sånn en stund.

Forskjellen er vel bare at jeg er en mann men frustrasjonen går sannsynligvis ut på mye av det samme.

Og en går jo bare og blir mer og mer frustrert, og å hjelpe seg selv litt med midlertidige utløp er godt der og da, men noe mer midlertidig enn det er vanskelig å finne.

Fordi det innebærer jo overhodet ikke noe nærhet eller noe genuin og elskverdig omtanke fra noen andre enn seg selv. Og det er jo ikke nødvendigvis akkurat det en savner.

Anonymous poster hash: 0d119...2d9

Gjest Halvor
Skrevet

Ons er uaktuelt

Hvorfor? Ons her kjempe greier

AnonymBruker
Skrevet

Nå skriver ikke TS at h*n er kvinne, om hun er så er kvinner heldigvis såpass enkle at at kan erstatte det aller meste med sjokolade.

Jeg er kvinne ja, eller jente og sjokolade holder ikke lenge nok :(

Hvorfor? Ons her kjempe greier

Joda, det er jo det, men jeg er ung og vil ikke ha så mange ons på "lista"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Og som gutt er det ikke akkurat bare-bare å rope at man vil ha en pk og så kommer damene løpende. Som jente har du hvertfall sex lettere tilgjengelig. Jeg hadde f.eks. sikkert kommet løpende hvis du hadde lagt ut en pk wanted-post her inne, sammen med en ti-tolv andre mannlige KG-brukere. :P

Man kan jo prøve å rekruttere noen man allerede et venn med, men det blir fort kleint vil jeg tro.

Anonymous poster hash: c6c36...d1e

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 4f972...c07

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 4f972...c07

Snart 18 :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg, bare at jeg har tilgang til sex når jeg vil (er i et forhold), men jeg er forkjølet som faen og bare jeg beveger en muskel får jeg syke hosteanfall. Sukk.

Anonymous poster hash: f1bc0...b33
AnonymBruker
Skrevet

Hiver meg på her. Har kraftig ballespreng i skrivende stund, og det er selv etter jeg har tatt problemet i egne hender. Det forsvinner ikke. Og jeg er sur og gretten av dette, noe som er en ond sirkel. Min bedre halvdel får nok ikke mer lyst på meg nå. Det er vel ingenting som er mer turnoff for damer enn en sutrende mann vel :)

Kjipt å være gift med noen som egentlig har mye mindre behov for samleie enn en selv... Begynner å bli et stort problem dette. :(

Anonymous poster hash: fc804...6ed
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Og som gutt er det ikke akkurat bare-bare å rope at man vil ha en pk og så kommer damene løpende. Som jente har du hvertfall sex lettere tilgjengelig. Jeg hadde f.eks. sikkert kommet løpende hvis du hadde lagt ut en pk wanted-post her inne, sammen med en ti-tolv andre mannlige KG-brukere. :P

Man kan jo prøve å rekruttere noen man allerede et venn med, men det blir fort kleint vil jeg tro.

Anonymous poster hash: c6c36...d1e

Egentlig litt kleint å prøve å rekruttere noen man ikke kjenner så godt heller :P Uff det er ikke lett altså, får bare kjøpe vibrator eller noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...