Gå til innhold

Flere som er fyllesyke i dag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spydd som en gris i hele dag, er helt grusomt! Nyttårsforsett blir garantert å drikke mindre, jeg syns fyllesyken blir verre jo eldre jeg blir.

Har tatt en paracet og drukket masse cola og vann. Nå skal jeg lage meg noe sterk mat og gå meg en tur.

Hvordan behandler dere fyllesyke? Noen spesielle triks som funker?

Anonymous poster hash: e4aaf...79e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legger du deg i stigende rus? Jeg blir også grusomt fyllesyk hvis jeg gjør det, men når jeg passer på å slutte å drikke noen timer før jeg skal legge meg er jeg i fin form dagen derpå. Pleier å sørge for at jeg har noe godt å spise når jeg kommer hjem, så sitter jeg noen timer på dataen hvis jeg har vært dum nok til å drikke sent. Og masse drikke, gjerne juice.

Når skaden allerede har skjedd har jeg ikke noen gode tips dessverre, men nå har du ihvertfall noen råd til neste gang. :)

Anonymous poster hash: b93b4...616
AnonymBruker
Skrevet

Legger du deg i stigende rus? Jeg blir også grusomt fyllesyk hvis jeg gjør det, men når jeg passer på å slutte å drikke noen timer før jeg skal legge meg er jeg i fin form dagen derpå. Pleier å sørge for at jeg har noe godt å spise når jeg kommer hjem, så sitter jeg noen timer på dataen hvis jeg har vært dum nok til å drikke sent. Og masse drikke, gjerne juice.

Når skaden allerede har skjedd har jeg ikke noen gode tips dessverre, men nå har du ihvertfall noen råd til neste gang. :)

Anonymous poster hash: b93b4...616

Jeg gjorde dessverre det, blir alltid så trøtt når jeg er full. Merker at min grense for hva jeg tåler er max en flaske vin, får prøve å holde meg til det framover :)

Er visst noe i det at fyllesyken blir verre jo eldre man blir. Jeg kan være dårlig 3-4 dager etter en fuktig kveld.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Jeg merker forskjell nå til tross for at jeg bare er 23. Var aldri fyllesyk da jeg var 18, nå føler jeg meg uggen, skjelven og har hjertebank dagen etter. Kaster aldri opp riktignok, men drikker meg ikke fra sans og samling.

Det beste for meg er hvitvin. For mye rødvin blir jeg groggy av. Gin har ulempen av at rusen kommer over tid, så man risikerer å legge seg med stigende rus, slik beskrevet over her.

Signerer også å ikke legge seg full, men kan være vanskelig ettersom alkohol gjør meg veldig trøtt.

Anonymous poster hash: 1f32b...528
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Jeg merker forskjell nå til tross for at jeg bare er 23. Var aldri fyllesyk da jeg var 18, nå føler jeg meg uggen, skjelven og har hjertebank dagen etter. Kaster aldri opp riktignok, men drikker meg ikke fra sans og samling.

Det beste for meg er hvitvin. For mye rødvin blir jeg groggy av. Gin har ulempen av at rusen kommer over tid, så man risikerer å legge seg med stigende rus, slik beskrevet over her.

Signerer også å ikke legge seg full, men kan være vanskelig ettersom alkohol gjør meg veldig trøtt.

Anonymous poster hash: 1f32b...528

Jeg er 32. Fram til ca 2 år siden så var jeg fyllesyk max en dag, nå tar det som sagt flere dager før jeg kommer meg etter å ha drukket.

Jeg drakk visst 2 vodka redbull før jeg la meg, ikke smart! Takk for råd, jeg skal heretter slutte å drikke mye tidligere. Er jo bare tull å drikke masse før man legger seg.

Jeg hater virkelig å være fyllesyk, det er helt forferdelig, og hele dagen blir jo ødelagt. Øl, hvitvin og cava er stort sett det jeg drikker.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg måtte reparere :ol:

Anonymous poster hash: 7bffa...dfe
AnonymBruker
Skrevet

god bedring til de fyllesyke. Kjenner det er godt jeg har slutta med alkohol for et par år siden. Husker at jeg har tålt mindre med årene, er i 40 årene nå.

Anonymous poster hash: 664d2...f09
AnonymBruker
Skrevet

god bedring til de fyllesyke. Kjenner det er godt jeg har slutta med alkohol for et par år siden. Husker at jeg har tålt mindre med årene, er i 40 årene nå.

Anonymous poster hash: 664d2...f09

Sluttet du å drikke fordi du ikke tålte det eller av andre grunner?

Jeg syns det er så bortkastet egentlig, bruke masse penger på alkohol som man uansett spyr opp igjen dagen etter. Får begynne å drikke på en classy måte, max noen øl eller glass vin. Ikke så sjarmerende med fulle folk heller...

Skrevet

Huff ja, er veldig sliten.

AnonymBruker
Skrevet

Ja klarer ikke reise meg engang

Anonymous poster hash: 135ba...e3d
Gjest Sobril
Skrevet

Nei, men utrolig trøtt. Har ikke lagt meg så sent siden jeg var i tjueåra :P

Skrevet

For en gangs skyld er jeg ikke fyllesyk! Deilig måte å starte året på. (Tar det igjen til helgen, da - er nok ikke så god i formen på søndag...)

Jeg pleier også å bli fryktelig fyllesyk når jeg har drukket en del, men for meg hjelper det mye å spise en god del og drikke mye vann før jeg legger meg. Sitter oppe en stund og ser på serier til jeg merker at rusen har sunket litt. Da blir jeg ikke så veldig dårlig, bare litt slapp :) Dagen etter går det i drittmat, Cola og frisk luft!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter ekstremt med fyllesyke og spying og herjing. Får også migrene herfra til helvete. Jeg får alltid vondt i hodet av alkohol utpå kvelden og tar derfor migrenemedisin med en gang jeg kjenner at det kommer. Og det hjelper faktisk veldig på fyllesyken også.

Ellers tar jeg en zyrtec før jeg legger meg (men ikke før jeg begynner å drikke for da blir jeg bare trøtt). Forsøker å spise nattmat og drikke mye vann før jeg legger meg. Tar alltid med meg en stor mugge med vann på sengen. Har alltid klart ibux, paracet og migrenemedisin, samt isposer i fryseren som jeg kan hente når jeg får ekstremt vondt i hodet. Spybøtte gjør jeg gjerne klart før jeg går ut.

Men som sagt har den nye migrenemedisinen redde meg fra mye hodepine og spying og jeg slipper derfor å kaste nedpå smertestillende og hente ispose.

Men mitt beste tips er en zyrtec før man legger seg.

Anonymous poster hash: 299e9...06f
Skrevet

Jeg bruker aldri å drikke alkohol etter midnatt, går da over til vann. Funker fjell, og har ikke vært fyllesyk siden jeg begynte med det:)

Ellers så hjelper det å drikke masse vann og spise noe før man legger seg, samt ta en zyrtec.

AnonymBruker
Skrevet

Migrenemedisin er redningen min, men jeg blir fremdeles skikkelig dårlig dersom jeg gjør alt feil - spesielt det med å stupe i rett i seng på stigende rus. Det gjorde jeg i går, så startet dagen med hodet i doskåla.

Vanligvis pleier jeg å lage meg mat når jeg kommer hjem, er alltid kjempesulten. Så setter jeg på en episode av noe og ser det før jeg legger meg. Og drikker masse vann, selvsagt. Da pleier dagen etter å bli ok.

Men noen ganger er det ikke håp, da prøver jeg bare å sove gjennom det verste om det så betyr at jeg ikke er oppe og går før på kvelden.

Anonymous poster hash: c431c...6c9

AnonymBruker
Skrevet

Var faktisk ikke så ille.

Kan ha noe med at jeg stoppet å drikke rundt halv 1, og drakk vann.+ at jeg måtte ta det med ro siden flere andre ble dårlige og jeg måtte hjelpe dem. Var selvfølgelig sliten og trøtt, og ble litt dårlig da jeg kjørte bil. Ellers gikk fint :)

Er 19 år :)

Anonymous poster hash: 366e6...75b
AnonymBruker
Skrevet

Det med zyrtec har jeg hørt flere som har sagt, men funker annen allergimedisin? Jeg går på noen allergitabletter som heter Aerius men har ikke testa å ta det før jeg legger meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...