Pringle Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Var innom apoteket nettopp, og la igjen merke til kjøleskapet med brus (OK, det var også vann til salgs, men også Coca Cola, Cola Zero og to typer Fanta). Dessuten har de nå et bra utvalg neglelakk og kunstige negler(!) Lenge har de solgt sukkertøy, og i juleavdelingen var det sjokolademandler og marsipan på billigsalg. Litt lenger bort står Allevo-pulverne og slankebarene og kosttilskuddene på rekke og rad. Nå gir apoteket aller mest inntrykk av å være en blanding av kiosk, parfymeri og medisinutsalg. Og det irriterer meg litt, kjenner jeg. Hvorfor har de solgt seg ut sånn? (Er ikke bare ute etter fasitsvaret, men vil gjerne høre folks tanker og synspunkter på dette.)
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Det kan ha noe å gjøre konkurranse mellom de store kjedene. Når først en starter.... Anonymous poster hash: 06e8b...f4c 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Jeg stusser også veldig på dette. En lignende ting jeg har tenkt på er Helsebygget som er i Lillestrøm. I dette bygget som av alle blir kalt Helsebygg har de en automat med sjokolade og brus! WTF? Anonymous poster hash: 509bd...822 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Det har med inntjening å gjøre rett og slett. Apotekene tjener svært lite på reseptpliktige medisiner, og etter at butikker kan selge reseptfrie medisiner tjener de lite på det også. For å tjene penger red efderfor nødt til å selge mer av andre ting. Hudpleie, sminke osv synes jeg er greit. Julegodt osv har de vel også "alltid" solgt. Men hvis de har begynt å selge brus og vanlig snop synes jeg det har gått for langt Anonymous poster hash: 075ea...8e4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå