AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Husker at jeg gikk forbi ei på gata en gang som hadde to digre kuler ca foran underlivet. Jeg så henne på avstand først så rakk å kikke litt. Det tok noen sekunder før jeg skjønte at det var puppene hennes, skikkelige hengepupper. Det var ikke magen, jeg så det på formene. Hun var ganske kort, så ikke lang overkropp. Er det mange som har slike pupper? Er ikke ryggen grusom vond? Huff det kan ikke være lett.Anonymous poster hash: 5f8ae...5f6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 puppene forran underlivet? ja serlig... Anonymous poster hash: f44bb...ef1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 puppene forran underlivet? ja serlig...Anonymous poster hash: f44bb...ef1 El kanskje rett over, og de var lange og svære. Selv om du ikke trur det så er det fakta.Anonymous poster hash: 5f8ae...5f6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 El kanskje rett over, og de var lange og svære. Selv om du ikke trur det så er det fakta.Anonymous poster hash: 5f8ae...5f6 kan hun ha vært krokbøyd ¨å gammel kanskje? Anonymous poster hash: f44bb...ef1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 kan hun ha vært krokbøyd ¨å gammel kanskje? Anonymous poster hash: f44bb...ef1 Nei hun var kanskje 20-25 år, iallefall ikke gammel. Heller ikke krokbøyd.Anonymous poster hash: 5f8ae...5f6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRVFD8CvqROCWppFICgwLsgyPO-vdr0pBlJMv9RmaWUlGS9IGqx noe i denne duren men litt mindre.Anonymous poster hash: 5f8ae...5f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå