annev Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 i dag, 12:56 I hele 2013 tok jeg av meg 14, 5 kg. Og bestemte meg at i jula skulle jeg ikke tenke kalorier. Men har blitt en del juleselskap og da en del spising:-( jeg har da klart å øke vekta med 4, 5 kg på 12 dager!!!! Trodde ikke det var mulig. Kan man virkelig legge på seg så mye på 12 dager. Vil disse nyoppståtte kiloene gå fortere av igjen,?
The Kitten Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 For å legge på seg ett kilo, må man spise 7 000 kalorier mer enn sitt eget kaloribehov. Altså må du ha spist 2 625 kalorier for mye i snitt per dag. Det tviler jeg sterkt på at du har gjort. En god del av kiloene skyldes nok vannvekt. 2
annev Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2014 Har blitt litt for mye snop og sjokolade i jula, er jo masse kalorier der:-( Ts.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 i dag, 12:56 I hele 2013 tok jeg av meg 14, 5 kg. Og bestemte meg at i jula skulle jeg ikke tenke kalorier. Men har blitt en del juleselskap og da en del spising:-( jeg har da klart å øke vekta med 4, 5 kg på 12 dager!!!! Trodde ikke det var mulig. Kan man virkelig legge på seg så mye på 12 dager. Vil disse nyoppståtte kiloene gå fortere av igjen,? Hallo, du bestemte deg for å ikke bry deg om kaloriene, så hvorfor bryr du deg da? Enten får man bestemme seg for å ta fri og nyte maten, eller så får man holde seg i skinnet. Det blir utrolig teit å klage etterpå. Anonymous poster hash: d08e4...486 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Der har du baksiden av "ja" og "nei" mat. Det som er forbundt til vanlig vil man fråtse i når det plutselig blir lov. Jeg har også kost meg masse i jula, uten å gå opp noe som helst. Fordi jeg har ikke det behovet for å trykke innpå, da jeg koser meg når som helst jeg måtte føle for det. I moderate mengder, såklart. Anonymous poster hash: b4d9a...21c 1
annev Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2014 Hallo, du bestemte deg for å ikke bry deg om kaloriene, så hvorfor bryr du deg da? Enten får man bestemme seg for å ta fri og nyte maten, eller så får man holde seg i skinnet. Det blir utrolig teit å klage etterpå. Anonymous poster hash: d08e4...486 klager ikke, men trodde ikke det var mulig å legge på seg så mye, selv med ysunn spising.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 For å legge på seg ett kilo, må man spise 7 000 kalorier mer enn sitt eget kaloribehov. Altså må du ha spist 2 625 kalorier for mye i snitt per dag. Det tviler jeg sterkt på at du har gjort. En god del av kiloene skyldes nok vannvekt. Det er da nødvendigvis ikkje så vanskelig. Si man treng rundt 2000 kalorier per dag,og med ditt regnestykke vil det da si et inntak på 4600. Så hvis man da eter det man treng i "normal" mat(sjølvom man sikker overstig dette i jula da julematen er ganske fet,og så skeier ut i tillegg kan man fort komme opp på det tallet. F.eks ugjør 100 g sjokolade jo 550 kalorier,og eg personlig kan greie ein heil plate uten noke problem,og da er man raskt oppi 1050 i overskudd. Anonymous poster hash: 50d13...b69
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 For å legge på seg ett kilo, må man spise 7 000 kalorier mer enn sitt eget kaloribehov. Altså må du ha spist 2 625 kalorier for mye i snitt per dag. Det tviler jeg sterkt på at du har gjort. En god del av kiloene skyldes nok vannvekt. Det er da null problem!Anonymous poster hash: fc7ad...72b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå