AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 2007 og 2012 er de eneste åra jeg har hatt sex faktisk. 2 ganger i 2007, og mange ganger i 2012 med den eneste kjæresten jeg har hatt. 2013 har ikke vært særlig digg på den fronten. Skikkelig frustrerende når man ble vant til sex i 2012.. Nå savner jeg det masse.. Men er så sjenert av meg, og har knapt noe nettverk, og er dermed heller ikke mye ute på byen.. Hva skal jeg gjøre? Er en ung mann av OK utseende, men ellers lite å by på:-/ Anonymous poster hash: 410d5...649
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Du vet vel hva du bør gjøre, det er gjennomføringsevnen det skorter på?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Er en ung mann av OK utseende, men ellers lite å by på:-/ Anonymous poster hash: 410d5...649 Jeg er helt sikker på at du har noe å by på! :-) Lykke til i 2014, dette blir året ditt! Anonymous poster hash: 5ae5d...a4a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Blei 3-4 ganger sexytime i 2013 (med samme person). Pluss en masse tørrjukking på en annen person. Er grisefornøyd, sånn alt i alt. TS, chicks dig lite å by på, glem aldri det. Hæ, hvordan kan det stemme? Liker de ikke ressursterke menn? TS Anonymous poster hash: 410d5...649
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Jeg er helt sikker på at du har noe å by på! :-) Lykke til i 2014, dette blir året ditt!Anonymous poster hash: 5ae5d...a4a Dette er sånn falsk kvinnelig vennlighet man må være obs på. Intet av substans, bare en løs, positiv påstand for å booste sitt eget ego å øke sin egen markedsverdi blant andre. Vær obs på denne type kynisme fra kvinner ts, slike må lukes ut om det skal bli noe på deg. Hva gjorde du da det ble noe på deg sist da? Hvorfor har du ikke tro på at du bare kan gjenta det?Anonymous poster hash: fdcc6...ef2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Dette er sånn falsk kvinnelig vennlighet man må være obs på. Intet av substans, bare en løs, positiv påstand for å booste sitt eget ego å øke sin egen markedsverdi blant andre. Vær obs på denne type kynisme fra kvinner ts, slike må lukes ut om det skal bli noe på deg. Hva gjorde du da det ble noe på deg sist da? Hvorfor har du ikke tro på at du bare kan gjenta det?Anonymous poster hash: fdcc6...ef2 Jeg ble sjekket opp av ei jente, og vi ble sammen.. Ts Anonymous poster hash: 410d5...649
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Meld deg på Idol. Kan du synge? Meh...spiller ingen rolle. Paradise/Tangerudbakken/hvasomhelstpåtv
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Mobber dere? Anonymous poster hash: 410d5...649
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Jeg ble sjekket opp av ei jente, og vi ble sammen.. TsAnonymous poster hash: 410d5...649 Ok, så eksponer deg mer og sats på det igjen? For min egen del har det hjulpet å bare ta kommandoen og drite i dem. Selv de fineste er bare usikre, små, redde jenter tildekt av flere lag med sminke, og en liten slengbemerkning kan knekke hele uka hennes. Og når du innser det så vil du se såpass ned på dem at det meste av frykt og sjenerthet rundt dem forsvinner. Da blir det jo lett å få seg noe om du gidder å prate med dem. De er virkelig ingenting å være redd for å snakke med, ei heller noe å bry seg om å bli avvist av. De aller fleste kvinner er akkurat de samme, med minimal variasjon, så å bli avvist av en enkelt jente bør tas veldig lite personlig og ses på som et ikke-tap, som gjør det lett å starte med noen andre. Faktumet er at desto mer du blir avvist desto mer sex ligger du an til å få for hver avisning er bare en klarering tl du finner hun som sprer beina.Anonymous poster hash: fdcc6...ef2 1
Gjest Vampen Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 TS, jeg håper virkelig ikke du lytter til rådene du får her.. 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Se rundt deg da, menneske. Chicks dig tapere. Det du trenger er en tribal-tattis. Året 1993 ringte nå, det vil ha en innbygger tilbake. Anonymous poster hash: c35b2...e6f 5
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 (endret) TS, jeg håper virkelig ikke du lytter til rådene du får her.. Tull og tøys, ingen har bedre dameråd enn menn som skriver på KG på natta. Endret 1. januar 2014 av Summers 1
Gjest Vampen Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 Tull og tøys, ingen har bedre dameråd enn menn som skriver på KG på natta. Mhm.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #14 Skrevet 1. januar 2014 Tull og tøys, ingen har bedre dameråd enn menn som skriver på KG på natta. Og spesielt dem som skriver råd til seg selv på KG midt på natten.. Eller? Anonymous poster hash: 64c65...f82
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 Og spesielt dem som skriver råd til seg selv på KG midt på natten.. Eller? Anonymous poster hash: 64c65...f82 Forstod jeg ikke, om du tror jeg er TS så tar du feil.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #16 Skrevet 1. januar 2014 Forstod jeg ikke, om du tror jeg er TS så tar du feil. Hehe. Nå lo jeg høyt faktisk! Og seeelvsagt tror jeg ikke det da. Jeg måtte bare dumpe hashtaggen min ett sted. Hehe.Anonymous poster hash: 64c65...f82
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #17 Skrevet 1. januar 2014 VetIkkeOmAnonymbruker-alarm Anonymous poster hash: 96fbe...555
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #18 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Hehe. Nå lo jeg høyt faktisk! Og seeelvsagt tror jeg ikke det da. Jeg måtte bare dumpe hashtaggen min ett sted. Hehe.Anonymous poster hash: 64c65...f82 Dumpe hastaggen et sted? Herrejesus spør kvinner om hva de mener med tekiske internettbegreper. Endret 1. januar 2014 av Summers
OppNedPåAlt Skrevet 1. januar 2014 #19 Skrevet 1. januar 2014 Dere er koselige, blir mer og mer glad i KG for hver natt som går. Menne TS, Tinder? Det funker, har jeg hørt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #20 Skrevet 1. januar 2014 Dette er sånn falsk kvinnelig vennlighet man må være obs på. Intet av substans, bare en løs, positiv påstand for å booste sitt eget ego å øke sin egen markedsverdi blant andre. Vær obs på denne type kynisme fra kvinner ts, slike må lukes ut om det skal bli noe på deg. Hva gjorde du da det ble noe på deg sist da? Hvorfor har du ikke tro på at du bare kan gjenta det?Anonymous poster hash: fdcc6...ef2 Hva i alle dager får deg til å si det? Går det ikke ann å være hyggelig mot fremmede lenger? Jeg fikk høre akkurat det samme i stad, snakket med en venn på fest. Vi ble enige om at 2014 blir året, så da sa jeg det til TS for å være positiv. Selvfølgelig kan jeg aldri vite om TS faktisk får seg noe, men det må da gå ann å oppmuntre. Lenge leve kynismen ja Anonymous poster hash: 5ae5d...a4a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå