Aldrisur Skrevet 1. januar 2014 #21 Skrevet 1. januar 2014 Kommer vel helt an på hva Ts tenker ang " i morgen"…. I min verden er i morgen første nyttårsdag, og alt er stengt, selv om klokka nå har passert midnatt for snart to timer siden…. Jo, men TS stilte spørmålet åtte minutter etter midnatt Pomperipossa. Jeg tror det var et lurespørmål, da alle vet at 1. nyttårdag er en rød dag! Eller? 1
skruf Skrevet 1. januar 2014 #22 Skrevet 1. januar 2014 (endret) ... Jo, men TS stilte spørmålet åtte minutter etter midnatt Pomperipossa. Jeg tror det var et lurespørmål, da alle vet at 1. nyttårdag er en rød dag! Eller? Det er jo alltid noen blonde mennesker i verden som ikke helt ser på klokka……. Kanskje det egentlig var trolleritrollera..?? Endret 1. januar 2014 av Pomperipossa
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #23 Skrevet 1. januar 2014 I Oslo er matbutikken åpen 1. januar. Brustadbuer, altså matbutikker på under 100 kvadratmeter, er åpne på røde dager over hele landet (dersom de vil). Alle andre er stengt her i Oslo også.Anonymous poster hash: a4ab4...521 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå