Gå til innhold

Er butikkene og bhg stengt imorgen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja overskrfiten sier igrunn det meste.

Anonymous poster hash: 43a1a...48b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er rød dag i morgen

Anonymous poster hash: d682c...f1e
Skrevet

Helligdag i morgen ;)

Anonymous poster hash: b53b2...58f
Skrevet

Den 2 januar er alt oppe igjen, men barnehagen min har planleggingsdag.

Anonymous poster hash: 1a038...22f
Skrevet

Mener du 1. eller 2. januar?

Gjest bustyvel
Skrevet

Mange butikker er stengte pga varetelling i disse dager, og mange barnehager har planleggingsdag rett etter nyttår. Sjekk med din nærbutikk og din barnehage ;)

Skrevet

Alle butikker og barnehager er stengt idag (1ste januar). Butikkene er åpne som vanlig på torsdag, men mange skoler og barnehager åpner ikke igjen før mandag 6 januar.

Skrevet

Å jaaa, du mener selvfølgelig i morgen!!? :ler: Da er i hvert fall butikkene åpne igjen. Vet ikke om barnehagen er åpen da. :(

• Liker 1
Skrevet

Alle butikker og barnehager er stengt idag (1ste januar). Butikkene er åpne som vanlig på torsdag, men mange skoler og barnehager åpner ikke igjen før mandag 6 januar.

og her begynner de på skolen igjen allerede på torsdag :P

Skrevet

og her begynner de på skolen igjen allerede på torsdag :P

Jeg skrev mange, ikke alle…..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev mange, ikke alle…..

Beklager. Ikke nødvendig å bli så sur ;)

Skrevet

Beklager. Ikke nødvendig å bli så sur ;)

Er absolutt ikke sur (hvordan kan du tolke et svar sånn??), men bare presiserte hva jeg svarte Ts. Er forskjell på alle og mange;)

For å finne ut ang barnehager og skoler så kan man bare google kommunen sine sider og skole/barnehageruter. Butikkene bruker å annonsere sine åpningstider. Uansett så er det alltids en eller annen bensinstasjon som har åpent.

• Liker 1
Skrevet

I Oslo er matbutikken åpen 1. januar.

Skrevet

I Oslo er matbutikken åpen 1. januar.

Ikke alle bor i Oslo;) Rart at matbutikker er åpne på første nyttårsdag, trodde de fleste butikker var stengt da.

Skrevet

Men i dag er det 1. nyttårsdag og TS spør om det er åpent i morgen! Altså 2. januar! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ikke alle bor i Oslo;) Rart at matbutikker er åpne på første nyttårsdag, trodde de fleste butikker var stengt da.

Det finnes flere over hele landet, jeg sjekket. Joker :fnise:

Skrevet

Det finnes flere over hele landet, jeg sjekket. Joker :fnise:

Faktisk ingen Jokerbutikker her hvor jeg bor:)

(var litt nerd og måtte google…..kremt)

Skrevet

Altså - :opplyser: imorgen er en helt vanlig hverdag og alle butikker er åpne! :rolleyes:

Skrevet

Altså - :opplyser: imorgen er en helt vanlig hverdag og alle butikker er åpne! :rolleyes:

Kommer vel helt an på hva Ts tenker ang " i morgen"…. I min verden er i morgen første nyttårsdag, og alt er stengt, selv om klokka nå har passert midnatt for snart to timer siden….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...