Gå til innhold

Sende nyttårsmelding med mer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det for cheesy å skrive hva man føler i en nyttårsmelding? Eller? Hva skriver man isåfall?

Anonymous poster hash: 8740c...af7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det for cheesy å skrive hva man føler i en nyttårsmelding? Eller? Hva skriver man isåfall?

Nei, det er da bare nydelig :). Hva vil du gjerne skrive da?

Anonymous poster hash: c00da...060

• Liker 1
Skrevet

Det spørs vel gjerne litt på hvem du sender meldingen til ?

Anonymous poster hash: 769d1...97a

Skrevet

Jeg ville vel egentlig satt mer pris på om den som likte meg sa det face 2 face. Men om dere bor langt borte fra hverandre hadde jeg satt pris på en melding :) Det er jo bare koselig!

Skrevet

Jeg regner med at trådstarter eventuelt skriver den til noen hun/ han den blir godt mottatt av. Noen garanti har man naturligvis ikke, men det er modig, og kan sikkert sette i følelser og tanker i sving hos mottakeren videre...

Hva med å skrive "Du får frem følelser hos meg som jeg ikke har kjent på en stund. Tror jeg er forelsket..."

:)

Skrevet

Send meldingen du Ts, så merker du jo fort om det var lurt eller ikke.

Og da slipper du å lure videre hvert fall. :)

Anonymous poster hash: 769d1...97a

• Liker 2
Skrevet

Litt mer kan være fint :) Du kan jo for eksempel skrive noe sånt som "Håper vi blir enda bedre kjent i løpet av året". Akkurat passe uskyldig til at det er harmløst men kan ende opp med noe allikevel.

Anonymous poster hash: cde2e...e6c
Skrevet

Litt mer kan være fint :) Du kan jo for eksempel skrive noe sånt som "Håper vi blir enda bedre kjent i løpet av året". Akkurat passe uskyldig til at det er harmløst men kan ende opp med noe allikevel.

Anonymous poster hash: cde2e...e6c

Akkurat det sier jo ingenting om at han/ hun har følelser da....! Det er jo slik man skriver til noen man har blitt kjent med og setter pris på. Det hadde ikke jeg tenkt over at noen skrev en gang.

Skrevet

Akkurat det sier jo ingenting om at han/ hun har følelser da....! Det er jo slik man skriver til noen man har blitt kjent med og setter pris på. Det hadde ikke jeg tenkt over at noen skrev en gang.

Jeg måtte ha sett mye mer enn det i hvert fall, dersom jeg skulle ha tenkt at avsenderen hadde følelser...

AnonymBruker
Skrevet

Sendte du en melding da, Ts ? :)

Anonymous poster hash: 8ebc5...1a3

AnonymBruker
Skrevet

Sendte en litt pinglete en, som jeg kunne kommet meg ut av :P men skrev at jeg var glad i han med noen hjerter og litt ekstra :) fikk svar med hjerte og glad i deg tilbake :)

Sikkert teit for mange, men stort for meg :D

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har svart her...

Hva hadde dere tenkt hvis en venn av det motsatte kjønn som du har kjent i 10 år men ikke har hørt fra på en stund hadde skrevet "Godt nyttår vennen :)" til deg? Hadde dere tenkt at vedkommende hadde følelser for deg utover vennskap? Eller bare tenkt at det var hyggelig ment?

Fikk en slik melding, og kanskje jeg ikke burde, men undret litt...

Gjest Summers
Skrevet (endret)

leste feil

Endret av Summers
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har svart her... Hva hadde dere tenkt hvis en venn av det motsatte kjønn som du har kjent i 10 år men ikke har hørt fra på en stund hadde skrevet "Godt nyttår vennen :)" til deg? Hadde dere tenkt at vedkommende hadde følelser for deg utover vennskap? Eller bare tenkt at det var hyggelig ment? Fikk en slik melding, og kanskje jeg ikke burde, men undret litt... Anonymous poster hash: c00da...060

Altså, nei. Det er relativt farfetched å tolke følelser og fjaseri av noe så lite, så den var nok helt sikkert bare vennskapelig ment. Det er slik jeg hadde tolket en slik mld hvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Altså, nei. Det er relativt farfetched å tolke følelser og fjaseri av noe så lite, så den var nok helt sikkert bare vennskapelig ment. Det er slik jeg hadde tolket en slik mld hvertfall.

Ok, supert. Takk. Da puster jeg lettet ut.

Skrevet (endret)

Hva hadde dere tenkt hvis en venn av det motsatte kjønn som du har kjent i 10 år men ikke har hørt fra på en stund hadde skrevet "Godt nyttår vennen :)" til deg? Hadde dere tenkt at vedkommende hadde følelser for deg utover vennskap? Eller bare tenkt at det var hyggelig ment?

Jeg hadde blitt veldig glad, nei hadde jo tenkt det var hyggelig ment.

Endret av Evilposelos
AnonymBruker
Skrevet

Ok, supert. Takk. Da puster jeg lettet ut. Anonymous poster hash: c00da...060

Hmmm. Var dette en test?

Og det avhenger jo naturlig nok på hvem avsenderen er og om det er et mønster noe sted da.

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm. Var dette en test?

Og det avhenger jo naturlig nok på hvem avsenderen er og om det er et mønster noe sted da.

En test. Hva mener du? Jeg ble litt lettet over å høre at dere hadde tenkt at den som sendte den neppe ser på meg som noe annet enn nettopp en venn. For vi passer best som venner, og han er i et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

En test. Hva mener du? Jeg ble litt lettet over å høre at dere hadde tenkt at den som sendte den neppe ser på meg som noe annet enn nettopp en venn. For vi passer best som venner, og han er i et forhold. Anonymous poster hash: c00da...060

Ok.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette var en jente hadde jeg tenkt at det var en venninnemelding og at hun ikke tenkte noe mer enn vennskap. Hvis en gutt hadde sendt det hadde jeg tenkt at han hadde flelser for meg. Dette kommer nok litt an på kjønn og hvilket forhold dere har hatt til hverandre tidligere.

Anonymous poster hash: 1106b...229

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...