Gå til innhold

Til dere single jenter der ute :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hey!!!! Jeg har bare en katt, så jeg tror jaggu jeg mangler en eller ti til :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner meg ikke på folk som liker katter, de er kanskje søte, men de er veldig ofte lite hyggelige dyr. I vertfall etter min erfaring. Hunder er derimot alltid glad for å se deg, trofaste, har mye energi, lekne og flotte dyr. Om jeg forblir singel, må det bli hund. Om jeg da ikke fortsetter å surre rundt på kvinneguiden og være "bitterpikk" osv.

Jeg blir nesten provosert av sånne utsagn.. Trodde at nå i 2014 har folk blitt mer opplyst om kjæledyr. Bestevenninna mi er et hundemenneske og jeg har en katt jeg fikk gjennom dyrebeskyttelse( fikk ingen klippekort-katt da).Jeg elsker bikkja hennes og hun er glad i katten min. Så om jeg foretrekker å ha en katt eller en hund gjør meg ikke mindre dyreglad person, jeg kan bare mer om katter enn hunder per dags dato og har ressurser til en kattepus foreløpig.

Så kom ut av den 'ignorance' boblen din og slutt å spre hat om katter 'bare fordi jeg skulle klappe han, så klødde han meg...boohoo'. Fra en annen side, finns det vanskelige hunder og som blant annet angriper og skader folk. Så før du eier en hund eller katt - ta les litt om kjæledyrhold.

Men det bildet var jo så skjønt.. Kunne absolutt tenke meg å drive katte-pensjonat, jeg, om man var litt heldig og vant Viking Lotto en gang da..hehe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har mann katt, så harman allerede barn! :)

Anonymous poster hash: 4e3d0...294
AnonymBruker
Skrevet

Har mann katt, så harman allerede barn! :)

Anonymous poster hash: 4e3d0...294

Et tenåringsbarn.

Anonymous poster hash: 958bb...f09

Skrevet

Ikke min, hun er verdens største kosepus! Ligger oppå meg konstant. Katter er dessuten bedre enn mannfolk. Ikke lyver dem, ikke er dem utro.

Anonymous poster hash: 3dea7...4a8

Den ligger i noen andres fang så fort noen andre gir den bedre mat. ;)

Skrevet

Den ligger i noen andres fang så fort noen andre gir den bedre mat. ;)

Samme med menn... :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...