Gå til innhold

Til dere single jenter der ute :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

UwRhN89.jpg

Skaff dere klippekort hos dyreforeningen i dag.

Anonymous poster hash: 5d90e...f26
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha

Anonymous poster hash: c4fcb...55c
Skrevet

Så deprimerende...

Skrevet

Håper det ikke har en utløpsdato. Jeg har tross alt ikke vært på en date siden 2001.

• Liker 5
Skrevet

Kan jeg få en hund istedet?

Liker ikke katter.

Anonymous poster hash: 5740d...ed4
  • Liker 5
Skrevet

Glad jeg ikke måtte ha 20 dates for å få mine firbeinte, da hadde ventetiden blitt lang! :P

• Liker 1
Skrevet

hi-we-understand-you-are-not-married.jpg

Anonymous poster hash: 0a1e5...dee
  • Liker 14
Skrevet

Hahahaha :) Fantastisk.

• Liker 2
Skrevet

En skjebne som venter mange ;)

Anonymous poster hash: 92f93...4df

Skrevet

Skjønner meg ikke på folk som liker katter, de er kanskje søte, men de er veldig ofte lite hyggelige dyr. I vertfall etter min erfaring. Hunder er derimot alltid glad for å se deg, trofaste, har mye energi, lekne og flotte dyr. Om jeg forblir singel, må det bli hund. Om jeg da ikke fortsetter å surre rundt på kvinneguiden og være "bitterpikk" osv.

• Liker 2
Gjest shockgirl
Skrevet (endret)

Hahahaha. Den der MÅ jeg bare sende til en venninne som har bursdag snart. Hun blir bare 30, men jeg skal nok få fiksa tallet. :P:laugh:

Endret av shockgirl
  • Liker 1
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Kan jeg få en hund istedet?

Liker ikke katter.

Anonymous poster hash: 5740d...ed4

Game, set, match

• Liker 2
Skrevet

Haha.... Festlig. Tror jeg er på god vei til å få katt, hvis jeg ikke burde ha fått en alt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bytt ut nederste linje med: AND DIVORCED AGAIN..

Anonymous poster hash: 5ed3f...9bb

AnonymBruker
Skrevet

Game, set, match

Hehe, morsom den. Har sett den før. :) Men syntes egentlig bare det er et pluss at hunder blir litt pinglete, det betyr bare at de ikke selv er vant til å bite og sloss men heller bare er levende kosedyr. De har rett og slett bare tilpasset seg veldig godt til livet med mennesker.

Katter derimot, driter i alt og er agressive uansett hva. Koser det ene øyeblikket klorer det neste.

Gjest Vampen
Skrevet

Skjønner meg ikke på folk som liker katter, de er kanskje søte, men de er veldig ofte lite hyggelige dyr. I vertfall etter min erfaring. Hunder er derimot alltid glad for å se deg, trofaste, har mye energi, lekne og flotte dyr. Om jeg forblir singel, må det bli hund. Om jeg da ikke fortsetter å surre rundt på kvinneguiden og være "bitterpikk" osv.

Du har ikke katt, skjønner jeg?;) Hadde du hatt det, så hadde du sansynligvis også kjent til fenomenet "katt som er så glad for å se deg komme hjem, at den løper deg i møte, slenger seg ned på bakken og ruller en lekker liten gledesrull, før den malende stryker seg både inntil og mellom beina på deg".

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Katter er fantastiske dyr.

Dessuten: Har man barn er det å ha dyr veldig lærerikt for barna og nesten et must ;).

Anonymous poster hash: 5dcda...464
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, morsom den. Har sett den før. :) Men syntes egentlig bare det er et pluss at hunder blir litt pinglete, det betyr bare at de ikke selv er vant til å bite og sloss men heller bare er levende kosedyr. De har rett og slett bare tilpasset seg veldig godt til livet med mennesker.

Katter derimot, driter i alt og er agressive uansett hva. Koser det ene øyeblikket klorer det neste.

Ikke min, hun er verdens største kosepus! Ligger oppå meg konstant. Katter er dessuten bedre enn mannfolk. Ikke lyver dem, ikke er dem utro.

Anonymous poster hash: 3dea7...4a8

Skrevet

Katter er fantastiske dyr , akkurat som hunder :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke min, hun er verdens største kosepus! Ligger oppå meg konstant. Katter er dessuten bedre enn mannfolk. Ikke lyver dem, ikke er dem utro.

Anonymous poster hash: 3dea7...4a8

Hva mener du med at katta ikke er utro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...